خانه بوش
خانه بوش

مرکز تعمیر اسپرسوساز توکار بوش

ماکرویوو بوش

مرکز تعمیر اسپرسوساز توکار بوش

تعمیر اسپرسو ساز خود را به متخصصان حرفه ای و باتجربه ما بسپارید

تعمیرات در سراسر کشور

ما به عنوان یکی از مرکز های مجاز برند بوش و برند های خارجی با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات بوش و برندهای خارجی جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

چه زمانی برای تعمیر قهوه ساز باید با نمایندگی بوش تماس بگیرید؟

مشکلاتی که برای قهوه ساز یا اسپرسوساز بوش به‌وجود می‌آید امکان دارد به دلیل فنی یا غیرفنی باشند. زمانی که با اختلالات زیر مواجه می شوید باید با تلفن نمایندگی قهوه ساز بوش در تهران و ایران با شماره  02122881113 برای دریافت خدمات و تعمیرات تماس بگیرید:

  • روشن‌نشدن قهوه ساز: درصورتی‌که کلید پاور یا کابل برق مشکلی نداشته باشد، لازم است که برد و قطعات داخلی قهوه‌ساز بوش توسط تعمیرکار بررسی شود.
  •  شنیدن صدای سوت: هنگام شنیدن صدای سوت این احتمال وجود دارد که شیر برقی در قسمت دم‌کن دچار مشکل و ایراد شده باشد و باید آن را تعمیر یا تعویض کرد.
  • عدم خروج قهوه از نازل: در چنین وضعیتی موتور و گیربکس قهوه‌ساز بوش با مشکلات جدی مواجه شده و احتمالا نیاز به تعویض هدر یا دم‌کن دستگاه داشته باشد.
  • خطای خالی‌بودن مخزن آب: با مشاهده اخطار خالی‌بودن آب در مخزن درحالی‌که مقدار کافی مایع در این بخش وجود دارد ممکن است شناور یا سنسور دچار مشکل شده باشد.
  • مشاهده خطای قراردادن نازل شیر: ازجمله ایرادهای متداولی که در دستگاه قهوه‌ساز قابل مشاهده است مربوط به ارور Attach Milk Frother خواهد بود که اگر با جابه‌جایی نازل برطرف نشود امکان دارد نیاز به تعویض یا تعمیر این بخش داشته باشد.
  • سردبودن قهوه: عدم تنظیم دمای دستگاه یا خرابی المنت گرمایش به‌عنوان مواردی هستند که در زمان مراجعه به نمایندگی بوش به‌عنوان دلایل اصلی برای بروز این مشکل مد نظر قرار می‌گیرد.

سرویس دوره ای قهوه ساز بوش

وقتی صحبت از دستگاه‌های برقی بوش به میان باشد، محال است از اهمیت سرویس‌های دوره‌ای صحبت نکنیم. خوشبختانه این سرویس جزء برجسته‌ترین خدمات ارائه شده توسط شرکت سناپویان است. در سرویس‌های دوره‌ای این شرکت، تکنسین‌ها به خوبی قهوه ساز را مورد بررسی قرار داده و عیب‌یابی‌های لازم را انجام می‌دهند تا در صورت وجود مشکلی حتی به صورت پنهان، آن را شناسایی و رفع نمایند. به خوبی آگاهید که این کار تا چه اندازه هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد.

علل الخصوص که با انجام سرویس‌های دوره‌ای منظم، نه تنها طول عمر دستگاه افزایش می‌یابد، بلکه عملکرد آنها نیز بهبود پیدا خواهد کرد و چه بسا قهوه‌ای با طعم بهتر را نیز میل می‌کنید.

مقالات پیشنهادی درباره تعمیر اسپرسوساز

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
اولین منوی راهاندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید هستید.
فروشگاه
صفحه اصلی