تعمیر ظرفشویی بوش در تهران

تعمیر ظرفشویی بوش در تهران – در طی سال‌ها و پیشرفت تکنولوژی، امور روزانه انسان‌ها بسیار آسان‌تر شده و تکنولوژی به کمک مردم آمده است. مسائلی که قبلا مشقت بار و سخت بودند الان دیگر سخت نیستند و براحتی فشار دادن یک دکمه هستند.

برند بوش که ساخت کشور آلمان بوده و کیفیت ساخت محصولات آن زبانزد مردم است، در زمینه تولید و ساخت ظرفشویی از شرکت‌های پیشتاز این عرصه می‌باشد. البته هر محصول الکترونیکی احتمال دارد پس از مدتی دچار خرابی یا اختلال شود که البته باید توسط تعمیرکاران متخصص عیب‌یابی و رفع عیب شود.

مسئله دیگری که اینجا وجود دارد این است که به هر تعمیرکاری نمی‎توان اعتماد کرد، بحث منصف بودن تعمیرکار به کنار، تشخیص عیب ظرفشویی شما موضوع بسیار مهمی است، چراکه با تشخیص اشتباه اغلب تعمیرکاران، برای مشتریان هزینه تراشی‌های بی‌دلیل می‌شوند.

اما تیم متخصصین و تعمیرکاران خانه بوش با تجارب بالای خود در حوزه تعمیرات لوازم خانگی و بخصوص تعمیر ظرفشویی بوش در تهران ، این اطمینان را به شما می‌دهد که با تشخیص درست و دقیق خود و به‌سرعت ماشین ظرفشویی شما را تعمیر و در اسرع وقت به شما تحویل دهند.

یک سال ضمانت خدمات
یک سال ضمانت خدمات
هزینه شفاف ابتدای کار
هزینه شفاف ابتدای کار
تسویه پس از تعمیر
تسویه پس از تعمیر
استفاده از قطعات اصل
استفاده از قطعات اصل
اعزام سریع تعمیرکار
اعزام سریع تعمیرکار
تعمیر ظرفشویی بوش در تهران

بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران کجاست؟

به جرات و با قطعیت عرض می‌کنیم که بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران قطعا خانه بوش است. اما چرا این لقب را مناسب خانه بوش می‌دانیم؟

 خانه بوش بصورت تخصصی بر محصولات بند بوش تمرکز کرده و دارای سابقه شفاف و برجسته‌ای در این حوزه می‌باشد. از مهمترین دلایلی که ما خانه بوش را بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش می‌دانیم داشتن با تجربه‌ترین و قوی‌ترین تکنسین‌ها و تعمیرکاران در حوزه تعمیرات لوازم خانگی بوش در سطح کشور است که سطح کاری خانه بوش را بسیار بالاتر و متفاوت‌تر از دیگر شرکت‌ها قرار می‌دهد

مناطق تحت پوشش برای تعمیر ظرفشویی بوش در شمال تهران کدام‌اند؟

ساکن شمال تهرانید و نگران سرویس‌رسانی برای تعمیر ظرفشویی بوش خود هستید؟ 

مفتخریم که اعلام کنیم ساکنین محترم مناطق شمال تهران خدمات خانه بوش را از خدمات نمایندگی خانه بوش با سرعت‌ و کیفیت بسیار بالا بهره‌مند خواهند بود. از مناطق شمال تهران که تحت پوشش تعمیر ظرفشویی بوش در تهران می‌باشند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجریشنیاورانقلهکدروس
زرگندهجمارانازگللویزان
مینی سیتیسوهانکحسین‌آبادمبارک‌آباد
اقدسیهزعفرانیهآجودانیهمحمودیه
فرمانیهکامرانیهداودیهدزاشیب
جردنالهیهاوینظفر
درکهونکشریعتی پاسداران
تعرفه تعمیر ظرفشویی بوش در تهران

قیمت و دستمزد تعمیرکار ظرفشویی بوش در محل

قیمت تعمیر ظرفشویی بوش در تهران چقدر است؟

به طور کلی می توان گفت که هزینه تعمیرات ظرفشویی بوش به طور دقیق قابل ارائه نیست و این هزینه تنها پس از عیب یابی دستگاه توسط تعمیرکار ظرفشویی بوش قابل تعیین است. اما در ادامه جدولی از هزینه های تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ارائه کرده ام که در آن هزینه های تعمیر تقریبی برای شما مشخص شده است:

تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی بوش

490,000 الی 790,000 تومان

تعویض شیلنگ اتصالات ماشین ظرفشویی بوش

150,000 الی 350,000 تومان

تعویض پمپ ماشین ظرفشویی بوش

450,000 الی 690,000 تومان

تعویض میکروسوئیچ و قفل درب ظرفشویی بوش

250,000 الی 950,000 تومان

تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بوش

490,000 الی 890,000 تومان

تعویض سنسور آب ماشین ظرفشویی بوش

190,000 الی 490,000 تومان

ایاب و ذهاب

بسته به محل زندگی شما

تعویض فیلتر و پروانه پمپ ظرفشویی بوش

150,000 الی 190,000 تومان

تعویض لاستیک درب ماشین ظرفشویی بوش

250,000 الی 390,000 تومان

تعویض المنت ماشین ظرفشویی بوش

700,000 الی 3,500,000 تومان

ارورهای ظرفشویی بوش

ارورهای متداول ظرفشویی بوش و معنای دقیق آن

( براساس تجربیات تعمیرکاران خانه بوش )

ارور E09 یا F09 ظرفشویی بوش:

خرابی هیتر و فن گرمایشی

از ارورهای بسیار متداول در ظرفشویی های بوش ارور E09 یا همان F09 بوده که معمولا در انتهای کار شستشو نمایش داده می‌شود. هنگامی که این ارور اتفاق می‌افتد اگر ظرف‌ها را پس از شستشو برسی کنید آن‌ها را چرب و کمی کثیف می‌بینید. در واقع این ارور مربوط به اختلال در هیتر و فن گرمایی ظرفشویی بوش است که تا زمانی که هیتر آن تعمیر نشود شما کیفیت مناسبی را در شستشوی ظرف‌های خود تجربه نخواهید کرد.

ارور E15 یا F15 ظرفشویی بوش:

ورود آب به کف دستگاه

بعنوان دیگر ارورهای متداول در ظرفشویی بوش می‌توان به این ارور اشاره کرد. در واقع این ارور زمانی اتفاق می‌افتد که آب به کف ظرفشویی رسیده باشد و برد دستور این ارور را صادر می‌کند. این ارور در شرایط زیر قابل پیش‌آمد است:

  1. برگردانده شدن آب از فاصلاب
  2. ورود بیش از حد آب به مخزن
  3. سوراخ شدن بدنه دستگاه
  4. کف کردن بیش از حد مواد شوینده
  5. پارگی شلنگ خروجی آب
  6. خرابی آب پاش
  7. سوختگی یا خرابی برد

ارور E24 یا F24 ظرفشویی بوش:

عدم تخلیه کامل آب ماشین ظرفشویی

این ارور ظرفشویی بوش زمانی اتفاق می‌افتد که ظرفشویی شما با مشکل عدم تخلیه کامل آب مواجه شده باشد و زمانی که شما پس از این ارور درب ماشین ظرفشویی خود را باز کنید با مقداری آب کثیف مواجه خواهید شد.

در صورت مواجه شدن با این ارور باید موارد زیر برسی گردند:

  1. شلنگ تخلیه
  2. پمپ آب
  3. گرفتگی فاضلاب
  4. تمیزی فیلتر خروجی آب
  5. برد

ارور E01 یا F01 ظرفشویی بوش:

گرم نشدن آب دستگاه تا دمای شستشو

این ارور در زمانی برای شما بر روی نمایشگر نمایش داده می‌شود که آب ظرفشویی تا حد دمای تعیین شده برای شستشو گرم نشد باشد و دستگاه آماده شستشوی ظرف‌های شما نباشد، در صورت بروز این ارور باید موارد و احتمالات زیر را برسی کرده و در نظر داشت:

  1. خرابی برد
  2. خرابی هیتر
  3. خرابی سنسور دما

ارور E05 یا F05 ظرفشویی بوش:

مشکل گرم شدن آب و پر نشدن مخزن آب دستگاه

این ارور زمانی رخ می‌دهد که آب ظرفشویی به‌خوبی گرم نشده و یا مخزن آب دستگاه کاملا پر نمی‌شود. از دلایل اصلی این ارور می‌توان به خرابی برد، شیربرقی و برخی از سنسورهای ماشین ظرفشویی اشاره کرد.

ارور E06 یا F06 ظرفشویی بوش:

مشکلات مربوط به درب ماشین ظرفشویی

در واقع این ارور زمانی رخ می‌دهد که مسئله‌ای مربوط به درب ظرفشویی شما رخ داده باشد و تا زمان رفع آن ادامه فرآیند شستشو غیرممکن خواهد بود. از مهمترین دلایل این ارور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. باز بودن درب ماشین ظرفشویی
  2. خرابی میکروسوئیچ
  3. چیدمان نادرست ظروف
  4. خرابی برد
  5. قطع بودن اتصالات داخلی

که البته در صورت باز بودن درب ظرفشویی و چیدمان نادرست ظروف نیازی به اطلاع به متخصص نیست و با تغییر وضعیت فعلی ارور رفع خواهد شد.

ارور E11 یا F11 ظرفشویی بوش:

عدم تطبیق دمای آب ظرفشویی با دمای تنظیم شده

این ارور از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که در صورت عدم توجه به آن ممکن است آسیب بیشتری به دستگاه شما برسد. این ارور هنگامی اتفاق می‌افتد که دمای آب دستگاه فراتر از دمایی می‌شود که شما هنگام شروع به‌کار برای ماشین ظرفشویی تنظیم کرده‌اید. این ارور ممکن است به دلایل زیر پیش بیاید:

  1. خرابی ترموستات
  2. خرابی برد
  3. سوختن محافظ‌های امنیتی سنسور

ارور E02 یا F02 ظرفشویی بوش:

گرم نشدن آب ظرفشویی و عدم آمادگی دستگاه

مانند ارور E01 این ارور هم به مشکل در گرم کردن آب ظرفشویی اشاره داشته و عدم آمادگی دستگاه را برای یک شستشوی کامل اعلام می‌کند. در صورتی که به این ارور توجه نکنید هم می‌توانید فرآیند شستشو ظروف خود را آغاز کنید اما در پایان عملیات شستشو ظروف شما چرب و تقریبا کثبف خواهند بود، پس بسیار حیاتی است که متخصصین و تعمیرکاران حرفه‌ای را در جریان مسئله ظرفشویی خود قرار دهید. از مهمترین دلایل از ارور می‌توان به خرابی سنسور و هیتر گرمایشی ماشین ظرفشویی اشاره کرد.

ارور E21 یا F21 ظرفشویی بوش:

مشکل عدم تخلیه آب در ظرفشویی

از ارورهای بسیار مهمی است که ممکن است برای شما پیش بیاید و علت آن مشکل در تخلیه آب ماشین ظرفشویی می‌باشد. این مشکل می‌تواند نقشی حیاتی در کیفیت شستشوی شما داشته باشد و احتمالا به‌دلیل مشکل یا نقص در یکی از قطعات تخلیه آب  پیش بیاد. از مهمترین دلایل این ارور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پمپ تخلیه
  2. فیلتر آب
  3. شلنگ تخلیه
  4. گرفتگی فاضلاب
  5. خرابی برد

ارور E08 یا F08 ظرفشویی بوش:

کم بودن آب مورد نیاز شستشو

این ارور در کمتر مواقعی در نمایشگر ماشین ظرفشویی بوش شما نمایش داده می‌شود اما با این حال در صورتی که با این ارور مواجه شدید لازم است بدانید که معنای این ارور کم بودن آب مورد نیاز برای شستشو بوده و از دلایل آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خرابی برد
  2. خرابی سنسور آب
  3. خرابی شیر برقی
  4. تجمع رسوب در مسیر ورودی آب

البته در صورتی که بعلت رسوبات ماشین ظرفشویی دچار این مشکل شده باشید، با جرم گیری دستگاه این مشکل رفع خواهد شد.

ارور E13 یا F13 ظرفشویی بوش:

دمای بالای آب ورودی ظرفشویی

در واقع این ارور زمانی اتفاق می‌افتد که آب ورودی ماشین ظرفشویی بوش شما بالا بوده و برای دستگاه مشکل آفرین باشد. در صورت مواجه شدن با این مشکل لازم است که آب ورودی به دستگاه را برسی کرده و مطمئن شوید که آب گرم به دستگاه متصل نباشد.

ارور E19 یا F19 ظرفشویی بوش:

مشکل در جا قرصی ماشین ظرفشویی

در صورت بروز اختلال در جا قرصی ظرفشویی بوش شما، این ارور توسط دستگاه به شما نمایش داده می‌شود، در صورت بروز این اختلال باید جا قرصی را برسی کرده و یا با کارشناسان خانه بوش تماس حاصل فرمایید.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در فرمانیه

فرمانیه از مناطق شمالی تهران بوده و جزئی از منظقه 1 شهری تهران بزرگ می‌باشد. کلیه سرویس‌های تعمیرات لوازم خانگی بوش مخصوصا ظرفشویی آن ارائه می‌شود. خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در فرمانیه نیازی به حمل دستگاه شما ندارد و در محل انجام می‌شود. از مزایای تعمیر در محل این است که از هزینه‌های حمل کالا خلاص شده و دیگر نگرانی بابت صدمه فیزیکی به ظرفشویی خود را حین حمل و نقل ندارید.

سایر خدمات ظرفشویی بوش

نصب ماشین ظرفشویی بوش

در کنار انجام سرویس و تعمیرات، خدمات نصب ظرفشویی بوش دراین نمایندگی انجام می‌شود. اگر دستگاه خود را خریداری کرده و نیاز دارید آن را نصب کنید با ما تماس بگیرید.

 

فروش نمک و قرص ظرفشویی بوش

استفاده از ماشین ظرفشویی بدون قرص و نمک امکان پذیر نیست. مجموعه خانه بوش علاوه در کنار خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی، نم و قرص با کیفیت مناسب و هماهنگ با مدل و برند شما را در اختیارتان قرار خواهد داد.

تعمیر هیت پمپ ظرفشویی بوش

 

هیت پمپ ظرفشویی بوش مانند قلب ما عمل میکند و وظیه پمپاژ آب را به بازو های سبد را دارد علاوه بر پمپاژ آب وظیفه گرم کردن آب را نیز دارد.

هیت پمپ ظرفشویی بوش از دو بخش تشکیل شده است موتور و المنت. هیت پمپ یکی از قطعات پیشرفته ظرفشویی بوش است که عمل کرد شگفت انگیزی دارد که در هنگام پمپاژ آب همزمان نیز آب را گرم میکند.

مجموعه خانه بوش با گردهم آوری متخصصین مجرب تعمیر ظرفشویی بوش تمامی خدمات را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده ایم.

علائم خرابی هیت پمپ ظرفشویی بوش

  • سر و صدای دستگاه هنگام کار زیاد می شود.
  • ظروف خوب تمیز نمی شود که یکی ایراد ضعیف شدن هیت پمپ است.
  • نشت آب

ارور E09 خطای پر تکرار خرابی هیت پمپ است.

سوالات متداول ظرفشویی بوش

* ضمنا شما می‌توانید در صورت بروز هر سوال یا ابهام با شماره ۰۲۱۳۳۵۴۶۲۱۵ تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

بله همه تعمیرات شرکت خانه بوش با گارانتی 365 روزه(یکساله) بدون قید و شرط ارایه میشود.

وقتیکه با هریک از موارد اشاره شده در این مقاله مواجه شدید در وهله اول دستگاه را از برق جدا کنید. سپس با خانه بوش تماس بگیرید.

  1. تمامی تکنسین های ما دارای تخصص،تجربه و سابقه بالا در زمینه تعمیر ظرفشویی بوش در تهران هستند.
  2. تمام قطعات مصرف شده در نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در تهران همگی اورجینال و دارای ضمانت می باشند.
  3. برای آسودگی شما، تاریخ و زمان تعمیرات توسط شما تعیین می شود.
  4. ما در نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران همه خدمات تعمیر و سرویس ظرفشویی را شش ماه ضمانت میکنیم.

به کدام سایت برای تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش اعتماد کنیم؟

در خانه نشسته اید و لباس های کثیف انباشته شده اند، اما لباسشویی بوش شما کار نمی کند و به دنبال یک مرکز تعمیرات معتبر هستید و در گوگل کلمه های زیر را سرچ می کنید:

  • نمایندگی ظرفشویی بوش
  • نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش
  • نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در تهران
  • خدمات ظرفشویی بوش
  • تعمیر ظرفشویی بوش
  • تعمیرات ظرفشویی بوش
  • juldv zvta,dd f,a (کلمه تعمیر ظرفشویی بوش با کیورد فارسی و تایپ انگلیسی)

اما نمی دانید به کدام نمایندگی ماشین ظرفشویی بوش اعتماد کنید و انتخاب از بین این نتایج جستجو برای شما دشوار خواهد بود. و این سوال برای شما پیش می آید که آیا نمایندگی رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران وجود دارد؟ آیاخانه بوش نمایندگی ماشین ظرفشویی بوش در تهران است.

کاربران گرامی خانه بوش همانطور که در این مقاله توضیح دادیم، بوش نمایندگی رسمی در ایران معرفی نکرده است و تمامی سایت ها، شرکت ها و تعمیرگاه های مجاز با مجوز از اتحادیه های ایران اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی بوش می کنند.

اما برای تعمیرات ظرفشویی بوش در تهران کدام سایت را انتخاب کنیم؟

  • به نمادهای اعتماد در سایت های نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش توجه کنید.
  • اگر آنها آدرس یا تلفن ثابت ندارند، به آنها اعتماد نکنید.
  • به هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش توجه کنید.

اگر ادعا می کنند نمایندگی رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش هستند، به آنها مشکوک باشید

ویژگی های رقابتی نمایندگی خانه بوش

 

موارد زیر را می توان به عنوان وجه تمایز خانه بوش نام برد:

  • هماهنگی سریع بعد از ثبت درخواست: بلافاصله پس از آنکه درخواست شما به صورت آنلاین یا تلفنی ثبت شد، کارشناسان این مجموعه برای انجام هماهنگی های لازم با شما تماس خواهند گرفت.
  • دریافت هزینه مناسب و منطقی: در تعمیرگاه خانه بوش هزینه تعمیر ظرفشویی بوش مطابق با نرخ مصوب تعیین می شود. خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در این تعمیرگاه با قیمتی مناسب به مشتریان ارائه می شوند.
  • سرعت عمل بالا در ارائه خدمات: تعمیرکاران این تعمیرگاه در زمینه ظرفشویی بوش به خوبی آموزش دیده اند، بنابراین قادرند در سریع ترین زمان ممکن دستگاه شما را عیب یابی کرده، مشکل پیش آمده را برطرف کنند.
  • ارائه قطعات اصل: تمامی قطعاتی که توسط تعمیرکار ظرفشویی بوش استفاده می شوند، اورجینال هستند.

پرسش های متداول مصرف کنندگان در مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

پس از اینکه ماشین ظرفشویی بوش خراب می شود و کاربران آن را به خانه بوش می سپارند، معمولا با سوالاتی در زمینه تعمیرات ظرفشویی بوش مواجه می شوند که این سوالات شامل موارد زیر می باشد:

  • هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش در خانه بوش چقدر است؟

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی بوش در نمایندگی خانه بوش توسط اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی تعیین می شود که هزینه های تعمیر شما را کاهش می دهد.

  • گارانتی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در نمایندگی خانه بوش چه مدت اعتبار دارد؟

کلیه خدمات خانه بوش شامل 3 تا 12 ماه ضمانت بی قید و شرط می باشد.

  • نحوه پرداخت فاکتور مربوط به تعمیر ظرفشویی بوش در خانه بوش چگونه است؟

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش پس از پایان تعمیرات و در صورت رضایت مشتری دریافت می شود.

  • در صورت خرابی مجدد، مصرف کننده باید هزینه جداگانه ای برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش بپردازد؟

تعمیرات انجام شده توسط نمایندگی مرکزی خانه بوش تضمینی بوده و در صورت بروز مجدد مشکل، تعمیر ظرفشویی بوش به صورت رایگان انجام می شود.