خانه بوش
خانه بوش

مرکز تعمیر فر و مایکرو بوش

مایکروویو بوش

مرکز تعمیر فر و مایکرو بوش

مایکروفرها جز کاربردی ترین وسایل آشپزخانه به حساب می آیند. این وسایل که به تدریج در میان خانواده های ایرانی محبوبیت روزافزونی پیدا کردند، برای گرم کردن و پختن مواد غذایی کاربرد دارند. مایکروفر با داشتن یک المنت گرمایی مخصوص غذا را در یک محیط بسته، گرم می کند. این دستگاه ها در مقایسه با ماکروویو کار خود را در زمان طولانی تری انجام می دهند اما در نهایت غذا را به طور کامل گرم کرده و موجب می شوند به طور کامل مغز پخت شود.
مایکروفرها محبوبیت زیادی دارند و امروزه به دلیل سرعت در آماده کردن غذا کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند. با این حال، مایکروفر ممکن است به خاطر استفاده نادرست و رعایت نکردن موارد ضروری درست کار نکند. گاهی نیز مایکروفر به دلیل اشکالات مختلف دچار اختلال در عملکرد می شوند. نتیجه آن که دستگاه نیاز به تعمیر و عیب یابی دارد. کارشناسان خانه بوش آماده ی رهنمایی و تعمیر دستگاه شما هستند.

ما به عنوان یکی از مرکز های مجاز برند بوش و برند های خارجی با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات بوش و برندهای خارجی جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

ارائه خدمات تعمیر ماکروفر بوش Bosch در محل شما

 

برند بوش به دلیل کیفیت بالا یکی از برترین برندهای لوازم خانگی در بازار ایران می باشد و تمایل بسیار زیادی در خرید آن مابین مشتریان و مصرف کنندگان خانگی و … وجود دارد.

مجموعه بوش سرویس با در اختیار داشتن تکنسین ها و مهندسین زبده و کار آزموده خود که دست کم دارای 15 سال سابقه حرفه ای می باشند و تاییدیه های قانونی را دارند آماده است تا بالاترین کیفیت را در کنار بهترین نوع خدمات در اختیار شما قرار داده و خیال شما را بابت تعمیر ماکروفرو بوش راحت نماید.

در صورت بروز هریک از مشکلات زیر در ماکروفر بوش سریعا و پیش از هر اقدامی با شماره بوش سرویس که 22881113-021 می باشد تماس بگیرید.

فر بوش شما گرم نمی شود ؟

اگر فر بوش شما گرم نمی‌شود، علت آن ممکن است مشکل در سیستم گرمایشی فر باشد. لطفاً ابتدا از مطمئن شدن در مورد وضعیت برق و گاز خود اطمینان حاصل کنید. سپس مطمئن شوید که دکمه‌های تنظیمات فر را به درستی تنظیم کرده‌اید.

اگر با انجام این کارها همچنان مشکل برطرف نشد، در سریع ترین زمان ممکن با مرکز تعمیرات فر بوش یعنی خانه بوش تماس بگیرید.

چرا چراغ داخلی فر بوش روشن نمی شود ؟

عدم روشن شدن چراغ داخلی فر بوش می‌تواند به دلایل مختلفی باشد. در ادامه به برخی از اصلی‌ترین علل این مشکل اشاره می‌شود:

1. لامپ خراب یا از کارافتاده : اولین چیزی که باید بررسی کنید، وضعیت لامپ داخلی فر است. اگر لامپ خراب شده یا از کارافتاده باشد، چراغ نمی‌تواند روشن شود. در این صورت، لامپ را تعویض کنید.

2. خرابی در سیستم برقی : اگر مدار برقی که برای روشن کردن چراغ داخلی فر استفاده می‌شود خراب شده باشد، چراغ نمی‌تواند روشن شود. در این صورت، نیاز به تعمیر سیستم برقی دارید.

3. سوییچ خراب یا کابل متصل نشده : سوییچ چراغ داخلی ممکن است خراب شده باشد یا کابل اتصال آن به مدار برقی داخلی فر قطع یا متصل نشده باشد. این مشکلات ممکن است باعث عدم روشن شدن چراغ شوند و نیاز به تعمیر دارند.

4. مشکل در دوربین واحد نوری : بعضی از افرازها دارای دوربین واحد نوری هستند که وضعیت آشپزی را نمایش می‌دهد. اگر این دوربین خراب شده باشد یا با مشکل مواجه شده باشد، چراغ داخلی ممکن است روشن نشود.

5. خرابی در تایمر چراغ داخلی : در برخی از مدل‌ها، چراغ داخلی فر توسط یک تایمر کنترل می‌شود. اگر تایمر خراب شده یا به درستی تنظیم نشده باشد، ممکن است چراغ نمی‌تواند روشن شود.

6. خرابی در مدار کنترلی فر : در موارد نادر، ممکن است خرابی در مدار کنترلی فر باعث عدم روشن شدن چراغ داخلی شود. این مشکل نیاز به تعمیر تخصصی دارد.

اگر مشکل عدم روشن شدن چراغ داخلی فر بوش باقی بماند و نتوانید علت آن را پیدا کنید، بهتر است به تعمیرکار متخصص یا مرکز خدمات بوش مراجعه کرده و دستگاه را تحت تعمیر قرار دهید. آنها می‌توانند مشکل را تشخیص داده و رفع کنند.

مقالات پیشنهادی درباره تعمیر فر و مایکرو

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
اولین منوی راهاندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید هستید.
فروشگاه
صفحه اصلی