خانه بوش
خانه بوش

مرکز تعمیر اجاق گاز و هود بوش

هود بوش

مرکز تعمیر اجاق گاز و هود بوش

اجاق گاز وسیله‌ای است که مستقیما به شبکه گاز ساختمان متصل می‌شود. نمونه‌های جدید انواع اجاق گاز نیز برای انجام بعضی از وظایف، از جمله فندک جرقه زن، نیازمند اتصال به شبکه برق ساختمان هستند. همین دو مورد کافی است تا بدانید با چه وسیله حساسی روبرو هستید.
اگرچه در ظاهر اجاق گازها ساختار پیچیده‌ای ندارند؛ اما استانداردهای طراحی و ساخت آنها بسیار دقیق است. در نتیجه اگر توسط یک تعمیرکار بی‌تجربه مورد تعمیر قرار گیرد؛ ممکن است علاوه بر عدم رفع اشکال، خطراتی را نیز برای شما ایجاد نماید.
ما در خانه بوش تضمین می‌کنیم که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. دانش تخصصی و تجربه ما، به ما اجازه می‌دهد که نتیجه کار خود را تضمین کرده، و این اطمینان را به شما بدهیم که اجاق گاز شما پس از تعمیر دقیق مانند روز اول کار خواهد کرد.

ما به عنوان یکی از مرکز های مجاز برند بوش و برند های خارجی با بیش از نیم قرن تجربه و دارای تکنسینهای مجرب ، متعهد و آموزش دیده در ارتباط با تعمیرات کلیه محصولات بوش و برندهای خارجی جزء قدیمی ترین ها در این عرصه می باشد . مفتخر هستیم با استفاده از تجربیات و قوانین مدیریت و رضایتمندی مشتری در این عرصه بهترین باشیم.

مشکلات اصلی اجاق گاز بوش – Bosch که نیاز به تعمیرکار دارند ؟

 
  • در این قسمت رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای اجاق گاز بوش پیش آید همراه با علت و راه حل رفع آن آورده شده است.
  • استشمام بوی گاز از اجاق گاز بوش: استشمام بوی گاز در اطراف اجاق گاز بوش بسیار خطرناک است وبرای جلوگیری از بروز هر نوع حادثه، تا رفع مشکل نباید از اجاق گاز استفاده کرد. برای رفع مشکل ابتدا شیر، شیلنگ و اتصالات ورودی گاز به دستگاه را بررسی کرده و نشتی های احتمالی را رفع و در صورت نیاز شیلنگ گاز و اتصالات مربوطه را تعویض نمایید. برای اطمینان از تعمیرکاران حرفه ای کمک بگیرید.
  • سرو صدای غیر عادی از شعله گاز بوش: شعله اجاق گاز در حالت عادی آرام و بدون صدا می سوزد. اگر شعله اجاق گاز شما با سرو صدا کار میکند، مشکل در هوا رسانی اجاق گاز است که هوا بیش از حد نیاز به مشعل می رسد. برای رفع این مشکل باید شاتر هوا را بررسی کرده و آن را به درستی تنظیم کرد.
  • دود کردن شعله گاز بوش: اگر به تازگی اجاق گاز خود را خریداری و نصب نموده اید کمی دود کردن در چند ساعت اول استفاده طبیعی است. اما اگر دود کردن شعله پس از مدتی استفاده از اجاق گاز اتفاق افتد دلیل آن بالا بودن نسبت گاز به هوا در شعله است. که برای رفع آن باید مقدار گاز را کم کنید. البته کثیف بودن اطراف شعله و باقی ماندن مواد شوینده داخل محفظه شعله نیز ممکن است عامل ایجاد دود باشد.
  • تعمیرگاه اجاق گاز بوش – Bosch

     

    امروزه اجاق گاز یکی از اجزای اصلی هر آشپزخانه هستند. این وسیله پرکاربرد و ضروری حتی با وجود امکانات پیشرفته، آنقدر کارکرد ساده ای دارد که به نظر می رسد هیچ گاه مشکلی برای آن پیش نمی آید و نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد. اما اجاق گاز نیز مانند هر وسیله دیگری، برای استفاده بهینه و افزایش طول عمر نیاز به سرویس دارد. همچنین ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به عیب یابی و تعمیر داشته باشد.

    مجموعه بوش سرویس با داشتن پرسنلی فوق حرفه ای و زبده آماده ارائه خدمات تعمیر اجاق گاز بوش شما در محل می باشد.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات تم -> سربرگ -> منو -> منو موبایل (دسته ها)
اولین منوی راهاندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید هستید.
فروشگاه
صفحه اصلی