ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی بوش در شیراز

تعمیر لباسشویی بوش در شیراز

تعمیر لباسشویی بوش در شیراز – در این مقاله از سایت خانه بوش به بررسی موضوع تعمیر لباسشویی بوش در شیراز پرداخته ایم.

خانه بوش تعمیر کار مجاز لباسشویی بوش میباشد و در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش با بهره گیری از نیروای مجرب و متعهد سالهاست که در زمینه تعمیرات لباسشویی مشغول به فعالیت است.

همچنین بخوانید : تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران

این مورد که لباسشویی های بوش بسیار کیفیت بالایی دارند برای همه ما جا افتاده است ولی متاسفانه بعضی اوقات مشکلی پیش می اید که سریعا و خیلی راحت حل میشود و نیاز به تعمیر اساسی نیست.

یک سال ضمانت خدمات
یک سال ضمانت خدمات
هزینه شفاف ابتدای کار
هزینه شفاف ابتدای کار
تسویه پس از تعمیر
تسویه پس از تعمیر
استفاده از قطعات اصل
استفاده از قطعات اصل
اعزام سریع تعمیرکار
اعزام سریع تعمیرکار
ضمانت و گارانتی 1 ساله تعمیرات بدون قید و شرط

لباسشویی بوش یکی از محبوب‌ترین برندهای لباسشویی در جهان است. این برند آلمانی به دلیل کیفیت بالا، عملکرد عالی و طراحی مدرن خود شناخته شده است. برخی از دلایل محبوبیت لباسشویی بوش عبارتند از:

  • کیفیت بالا: لباسشویی‌های بوش از قطعات و مواد باکیفیت ساخته شده‌اند که دوام بالایی دارند. این لباسشویی‌ها همچنین دارای گارانتی طولانی مدت هستند.
  • عملکرد عالی: لباسشویی‌های بوش دارای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های شستشو هستند که برای انواع مختلف لباس‌ها مناسب هستند. این لباسشویی‌ها همچنین دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که شستشوی لباس‌ها را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کنند.
  • طراحی مدرن: لباسشویی‌های بوش دارای طراحی مدرن و زیبا هستند که به هر فضایی جلوه‌ای شیک می‌بخشند.

در اینجا برخی از ویژگی‌های محبوب لباسشویی‌های بوش آورده شده است:

  • موتور EcoSilence Drive: این موتور بدون تسمه و بسیار کم‌صدا است.
  • فناوری VarioPerfect: این فناوری به شما امکان می‌دهد زمان یا مصرف انرژی شستشو را کاهش دهید.
  • فناوری ActiveWater Plus: این فناوری از آب و انرژی به طور موثرتری استفاده می‌کند.
  • فناوری AutoSensor: این فناوری به طور خودکار میزان بار لباس‌ها را تشخیص می‌دهد و برنامه شستشو را تنظیم می‌کند.

لباسشویی‌های بوش در انواع مختلفی از ظرفیت‌ها، اندازه‌ها و قیمت‌ها موجود هستند. این برند برای هر نیاز و بودجه‌ای یک گزینه مناسب دارد.

ویژگی های نمایندگی خدمات پس از فروش خانه بوش

نمایندگی خانه بوش اقدام به فرستادن کارشناسان خود جهت ارائه خدمات پس از فروش بوش به محل مورد نظر شما خواهد نمود. شیوه کار ما به این صورت است که، با برقراری تماس مشتری با شرکت، تکنسین های خود را به منزل شما در اسرع وقت اعزام می کنیم. سپس وی، به بررسی دستگاه جهت رفع مشکل و عیب یابی آن در کمترین زمان ممکن می پردازد. همچنین، اگر به تعویض قطعات نیاز بود، نمایندگی تعمیرات بوش در شیراز، با بکارگیری قطعات اصل و با کیفیت لوازم خانگی بوش، اقدام به تعویض آن می نماید.

بیشتر بخوانید:تعمیر ماشین لباسشویی بوش در کرج

یکی از ویژگی هایی که تعمیرکار بایستی جهت تعمیر دستگاه بوش از آن برخوردار باشد، مجهز بودن به ابزار های پیشرفته و تخصصی بوده تا به کمک آنها، توانایی تشخیص مشکل را داشته باشد و درصدد تعمیر آن برآید. خدماتی همچون عیب یابی، ارتقای کیفیت قطعات و ترمیم آنها، برطرف کردن خطاهای ایجاد شده و همچنین تعویض قطعات دستگاه، اصلی ترین سرویس هایی است که توسط نمایندگی تعمیر بوش در شیراز ارائه می گردد.

تعمیر و رفع ایرادات و ارور های رایج لوازم خانگی بوش در شیراز

رفع ایرادات و ارور های رایج و مختلف بخشی از خدمات نمایندگی بوش در شیراز در هنگام ارائه خدمات تعمیرات می باشد. توجه کنید در صورتی که ارور یا کد خطا و همچنین ایرادات فنی و خرابی را در لوازم خانگی خود مشاهده نمودید می توانید با خیالی آسوده آن را به نمایندگی مجاز خانه بوش بسپارید تا تعمیرات لازم توسط کارشناسان حرفه ‌ای و متخصص انجام پذیرد و شما به آسانی بتوانید مانند قبل از دستگاه خود استفاده نمایید.

در این راستا، نمایندگی تعمیرات بوش در شیراز سعی دارد، تا جایی که امکان دارد قطعات فابریک و اصلی دستگاه را به بهترین نحو تعمیر نماید و از تعویض قطعات آن بپرهیزد. اگر لازم باشد که به ناچار قطعه‌ های دستگاه تعویض گردد، خیالتان راحت باشد که این تعمیرگاه مجاز، از قطعات اورجینال برند بوش که مناسب دستگاه شما باشد، بهره می گیرد.

اکثر افراد در سراسر شیراز جهت تعمیر لوازم خانگی بوش خود، به دنبال یک مرکز معتبر و مجاز خدمات پس از فروش می باشند تا بتوانند از متخصصان فنی، ماهر و با تجربه برای تعمیر و ترمیم دستگاه خود استفاده کنند. باید بدانید که نمایندگی بوش خانه بوش، بهترین گزینه برای این افراد می باشد.

همچنین بخوانید: 
تعمیر ظرفشویی در تهران
تعمیرکار ماهر لوازم خانگی بوش در شیراز

تعمیرکار ماهر لوازم خانگی bosch در شیراز

از آنجایی که تعمیرات لوازم خانگی بوش بسیار پیچیده می باشد، لذا فقط افراد با تجربه می توانند متوجه خرابی قطعات آنها شوند و به تعمیر و ترمیم آن بپردازند. ناگفته نماند که نمایندگی تعمیرات بوش خانه بوش با به کارگیری کارشناسان زبده و کاربلد که اطلاعات زیادی جهت تعمیرات دارند، آماده ارائه هرگونه خدمات در رابطه با تعمیر لوازم خانگی در شیراز، به مشتریان عزیز می باشد.

مهم ترین مزایای خدمات نمایندگی تعمیرات خانه بوش

  • تعمیر در محل: حمل و نقل وسیله بزرگ و سنگینی مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال فریزر و ساید بای ساید، مایکروفر و مایکروویو دشواری های بسیاری دارد. به همین جهت متخصصان مجموعه خانه بوش برای خدمت رسانی در محل مورد نظر شما حاضر می شوند.
  • سرعت بالا در تعمیر: کارشناسان این مجموعه همواره می کوشند در اسرع وقت در محل حاضر شده و خدمات تعمیر و سرویس را به سریع ترین شکل انجام دهند.
  • هماهنگی زمان تعمیر با مشتری: زمان تعمیر وسیله را شما تعیین می کند. کارشناسان پس از هماهنگی زمانی با مشتری نسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

تعمیرگاه شیراز پشتیبان، یکی بهترین ها بعنوان نمایندگی تعمیرات بوش در شیراز است که خدمت رسانی با کیفیت و سرعت بالا را در دستور کار خود قرار داده است.

نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش بوش در تمامی مناطق شیراز

تعمیرگاه خانه بوش بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات بوش در شیراز با دارا بودن شعب خدمات پس از فروش در تمامی نقاط شیراز آماده ارائه سرویس خدمات به همشهریان گرامی در اسرع وقت در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و هزینه مناسب می باشد. خدمات ما شامل موارد زیر می باشد

انتخاب نمایندگی معتبر تعمیرات بوش در شیراز

خرابی مربوط به برخی از لوازم خانگی می تواند بسیار آزار دهنده باشد، به ویژه خرابی های مکرر می تواند به مشکلات جدی تری منجر شود به همین دلیل با انتخاب نمایندگی های معتبر برند bosch از کیفیت تعمیر انجام شده مطمئن باشید هرگونه سهل انگاری در این مورد می تواند به صرف هزینه ای بیشتر منجر شود و از سوی دیگر بهره مندی از افرادی که تجربه ی کافی در تعمیر لوازم خانگی بوش ندارند، می تواند به راحتی طول عمر مفید دستگاه را کاهش دهد. به همین دلیل است که به شدت توصیه می شود اقدامات تعمیر را به نمایندگی تعمیرات و مراکز خدمات پس از فروش بوش در شیراز مانند تعمیرگاه مجاز شیراز خانه بوش بسپارید تا بتوانید از این دستگاه به مدت طولانی تر و البته بهینه بهره مند شوید.

تعمیرگاه شیراز خانه بوش بعنوان نمایندگی تعمیرات بوش در شیراز با شناسایی مشکل ایجاد شده و البته به کارگیری تجهیزات کاملا با کیفیت میتواند به آسانی خرابی موجود را برطرف کند. بیشتر خرابی های ایجاد شده در این نوع از دستگاه ها معمولا هزینه ی کمتری را برای تعمیر درخواست می کنند ولی اگر قطعه ای در داخل آنها دچار عیب فنی باشد و نیازمند به تعویض آن باشیم در این حالت هزینه های درخواستی ممکن است بیشتر باشد. برای اطلاعات در مورد هزینه ها میتوانید با همکاران ما در بخش پذیرش در تماس باشید.

هزینه تعمیر لباسشویی بوش

اجرت خدمات تعمیر لباسشویی بوش در شیراز (اذر ماه 1402)

اجرت تعمیر ماشین لباسشویی بوش

تا 200/000  تومان

تعویض فیلتر ماشین لباسشویی بوش

تا 200/000  تومان

جرم گیری ماشین لباسشویی بوش

تا 200/000  تومان

شستشوی ماشین بوش

تا 200/000  تومان

هزینه تعویض یا تعمیر برد لباسشویی بوش

800/000 تا 2/000/000  تومان

تعویض پمپ تخلیه لباسشویی بوش

250/000 تا 390/000  تومان

نصب پمپ تخلیه لباسشویی بوش

از 85/000  تومان

هزینه نصب کردن ماشین لباسشویی بوش

از 150/000  تومان

قیمت تعویض میکرو سوئیچ در لباسشویی بوش

از 95/000  تومان

تعمیر تایمر الکترونیکی

400/000 تا 700/000  تومان

دستمزد باز کردن و نصب تایمر

از 85/000  تومان

تعمیر المنت دستگاه ماشین لباسشویی بوش

350/000 تا 680/000  تومان

هزینه تعمیر کردن تایمر مکانیکی لباسشویی بوش

300/000 تا 500/000  تومان

هزینه تعمیر کردن موتور ماشین لباسشویی بوش(استوک)

از 400/000  تومان

هزینه تعمیر کردن موتور ماشین لباسشویی بوش(فابریک)

از 800/000  تومان

هزینه ایاب و ذهاب

بسته به محل مشتری

سرویس لباسشویی بوش که شامل: شستشو؛ جرم گیری، تعویض فیلتر می‌شود

تا 200/000  تومان

هزینه ی تعمیر لوازم خانگی بوش در شیراز

هزینه ی تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی تعمیرات بوش شیراز خانه بوش به پارامترهای مختلفی وابسته است و شرایط ویژه می تواند هزینه ی نهایی را تغییر دهد از جمله مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت نهایی تعمیر می توان موارد زیر را نام برد:

  • میزان خرابی ایجاد شده
  • مدت زمان صرف شده برای برطرف سازی آن
  • تعویض کردن قطعات خاص

هر یک از این موارد به مقدار قابل ملاحظه ای در هزینه ی نهایی تاثیر گذار می باشد. لازم به ذکر است که برخی از سودجویان به منظور جلب توجه کاربران معمولا هزینه های بسیار کمتری را درخواست می کنند، توجه کنید که هزینه ی درخواستی برای برطرف سازی یک مشکل و یا تعویض یک قطعه تقریبا استاندارد خاصی در بازار دارد به همین دلیل هر گاه هزینه ی بسیار کم از شما پیشنهاد شده، حتما به کیفیت کار مشکوک باشید زیرا دلیلی وجود ندارد یک نمایندگی یا مرکز خدمات پس از فروش بوش در شیراز، هزینه های بسیار کمتری را دریافت کند و سود نبرد. این نوع از کلاهبرداران  یا از قطعات تقلبی به منظور تعمیر لوازم خانگی bosch شما استفاده می کنند و یا اینکه نیروی متخصص برای این منظور را ندارند.  یک قطعه ی بی کیفیت نه تنها در مدت زمان بسیار کوتاه، نیازمند تعمیر و تعویض خواهد بود بلکه به راحتی می تواند بر کارکرد و طول عمر مفید دستگاه تاثیر نامطلوب داشته باشد. به فکر کیفیت تعمیر باشید نه هزینه . زیرا در غیر این صورت متحمل پرداخت هزینه های بیشتر نیز خواهید بود.

بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات بوش خانه بوش

به منظور بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات بوش شیراز خانه بوش می توانید با ما از طریق شماره های موجود در سایت در تماس باشید، اطلاعات کامل در مورد هماهنگی لازم برای حضور همکاران ما در محل به منظور تعمیر در اختیار شما قرار داده می شود. کارشناسان ما در صدد هستند که با در اولویت قرار دادن گزینه ی تعمیر بر تعویض از بسیاری از هزینه هایی که برای برطرف کردن خرابی نیاز است، صرفه جویی کنند. لازم به ذکر است که هر چه ارور و خرابی موجود در اسرع وقت شناسایی شود، به راحتی می توان اقدامات مطلوبی برای برطرف ساختن آن در نظر گرفت. هر گونه تشخیص نادرست فقط به صرف هزینه های بیشتر و البته خرابی بیشتر لوازم خانگی بوش شما منجر خواهد بود. افرادی که تجربه ی کافی در این زمینه ندارند، با سهل انگاری می توانند مشکل ایجاد شده را چندین برابر کنند. شما با بهره مندی از کادر حرفه ای و کاملا متخصص ما می توانید از کیفیت تعمیر انجام شده بهره مند شوید. لازم به ذکر است خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش ما شامل تمامی مناطق شهر شیراز می باشد.

هماهنگی های لازم برای به کارگیری خدمات نمایندگی تعمیرات بوش در شیراز، از طریق تماس با شماره های موجود در سایت مقدور است. شما می توانید با توجه به شرایط خود، مناسب ترین زمان برای حضور همکاران ما مشخص کنید. به منظور ارائه ی خدمات مشتری پسند، کارشناسان ما در صدد هستند که هزینه های شما را به حداقل برسانند. از سوی دیگر شما می توانید با دریافت اطلاعات و راهنمایی کامل از همکاران ما، از به وجود آمدن ارور و خرابی مجدد، جلوگیری کنید. اطلاعات کامل برای این منظور در اختیار شما قرار داده می شود.

سوالات متداول در مورد نمایندگی تعمیرات بوش در شیراز

چرا باید به نمایندگی تعمیرات بوش خانه بوش اعتماد کنیم؟

نمایندگی تعمیرات بوش در شیراز مفتخر آن است که در همه ی این سال ها به عنوان یک شرکت پیشرو و معتبر توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد. ما با بهره مندی از یک تیم کاملا کاردان در صدد آن هستیم که کیفیت عالی نصیب شما باشد، اعتماد شما، سرمایه ما است. به همین دلیل بررسی های جدی در به کارگیری اعضای تیم، صورت می گیرد.

مدت زمان لازم برای تعمیر خرابی موجود در لوازم خانگی ما چقدر است؟

مدت زمان لازم برای این منظور به فاکتورهای مختلفی وابسته است، زیرا در اولین اقدام باید خرابی ایجاد شده شناسایی گردد و بعد از آن باید راهکار مطلوبی برای برطرف ساختن آن در پیش گرفته شود. معمولا یک فرد با تجربه به محض یک بررسی کلی می تواند برآورد مشخصی از زمان لازم برای برطرف ساختن آن در اختیار شما قرار دهد. ما در تلاش هستیم که در اسرع وقت خرابی به وجود آمده را از بین ببریم.

در ادامه کد های خطا و ارور لباسشویی بوش را برای شما عزیزان اماده کرده ایم:

ارورهای لباسشویی بوش

ارورهای لباسشویی بوش :

در ادامه قصدداریم مطالبی راجع به خطاها و ارور های متداول لباسشویی بوش خدمت شما ارائه بدیم.

شرکت‌ های تولیدکننده لباسشویی برای مطلع ساختن مشتری از وضعیت دستگاه،یک سری کدهای خطا طراحی کردند که درصورت بروز مشکل،این کدها روی صفحه نمایش لباسشویی قابل مشاهده خواهدبود.

در دفترچه راهنما اکثر این کد خطاها برای سهولت در رفع عیب دستگاه توضیح داده شدند.

بعضی از این کدخطاها هم درهیچ دفترچه ای ثبت نشده و باید خودمون دراون زمینه اطلاعات کسب کنیم.

درادامه به تفسیر و معرفی تعدادی از این خطاها می پردازیم تا به راحتی بتونید عیب لباسشویی تون روتشخیص بدید:

ارور APDATE ERROR در لباسشویی بوش :

  • علت ایجاد ارور : آسیب دیدن برد الکترونیکی دستگاه .
  • راه حل رفع ارور : باید توسط یک متخصص بررسی و در صورت نیاز تعویض بشه .

چرا ماشین لباسشویی بوش ارور میده؟

از قابلیت های بی‌نظیر لباسشویی بوش نمایش ارور یا کد خطا ان است که شما می‌توانید برای رفع آن با ما تماس بگیرید.

چرا لباسشویی بوش خشک نمی‌کنه؟

از علت های خشک نکردن لباسشویی بوش میتواند برای قطع شدن برق خشک کن لباسشویی، قطعی در سیم ها،مشکلات پریز برق و ولتاژ باشد. در صورتی که با ریست کردن لباسشویی بوش مشکل حل نشد یکی از مواردی که باید توسط تکنسین حرفه ای تعمیر لباسشویی بوش بررسی شود بررسی اتصالات برقی دستگاه است.

چرا لباسشویی بوش صدا میده؟

  1. درام عقب یا بلبرینگ لباسشویی بوش
  2. بلبرینگ گردونه
  3. قفل گردونه و کیت بلبرینگ ماشین لباسشویی
  4. پول درایو لباسشویی بوش
  5. کیت تسمه
  6. کلاچ لباسشویی
  7. تسمه درایو
  8. کوپلینگ موتور لباسشویی
  9. نیروی انتقال لباسشویی بوش
  10. پمپ تخلیه لباسشویی بوش
  11. موتور درایو
  12. شیر ورودی اب ماشین لباسشویی بوش

خانه بوش با در نظر گرفتن قیمت اتحادیه و هزینه جنس با کمترین اجرت و هزینه دستگاه شما را تعمیر میکند.

علت ارور f23 لباسشویی بوش

از علت های ارور و مهم لباسشویی بوش میتوان به علت ارور f23 لباسشویی بوش

و نحوه عیب یابی کد خطای f23 ماشین لباسشویی بوش و نحوه طریقه رفع ارور f23 لباسشویی بوش که در ادامه به شما به صورت کامل توضیح دادیم.

نحوه عیب یابی کد خطای f23 ماشین لباسشویی بوش

عیب یابی ارور f23 لباسشویی بوش بسیار مهم می باشد و در صورتی که عیب دستگاه به اشتباه تشخیص داده شود، قطعه ای دیگر که مشکلی ندارد، تعمیر شود. در ادامه به چگونگی عیب یابی دستگاه خواهیم پرداخت:

  • در صورت نشتی آب، شیلنگ ورودی آب و پمپ آب را بررسی کنید.
  • جاپودری را خارج کنید و به درستی نصب کنید.
  • در صورتی که برد مشکل داشته باشد، شما نمی توانید مشکل آن را تشخیص دهید و پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار خانه بوش استفاده کنید.

طریقه رفع ارور f23 لباسشویی بوش

طریقه رفع کد خطای f23 ماشین لباسشویی بوش بسیار ساده می باشد و تنها کافی است تا موارد ذکر شده زیر را انجام دهید:

  • در صورت نشتی آب از شیلنگ، باید شیلنگ ورودی آب تعویض شود.
  • در صورتی که جاپودری شکسته باشد، بهتر است تا تعویض شود.

اگر برد دستگاه دچار مشکل شده است، شخصا اقدام به تعمیر نکنید و پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار خانه بوش استفاده کنید

ارور E16 / F16 در لباسشویی بوش

  • علت ایجاد ارور : بازبودن درب لباسشویی،خراب بودن میکروسوئیچ وعمل نکردن اون.
  • راه حل رفع ارور : بررسی میکروسوئیچ و لاستیک دور درب لباسشویی. گاهی اوقات اشیا و البسه ی کوچک بین لاستیک گیر میکنند و مانع بسته شدن درب میشوند . در اینصورت باید مانع رو خارج کنیم .

در صورت نیاز به حل این مشکل و رفع این ارور  و تعمیر لباسشویی بوش در شیراز با خانه بوش تماس بگیرید .

ارور E18 / F18 در لباسشویی بوش 

  • علت ایجاد ارور : تخلیه ی دستگاه با مشکل مواجه شده.
  • راه حل رفع ارور : بررسی شیلنگ تخلیه و و پمپ میتونه مشکل شماروبرطرف کنه.
  • اگه همچنان تخلیه ی دستگاه به خوبی صورت نمیگیره،یک باردستگاه روخاموش ومجددروشن کنید.

      ارور E21 / F21 در لباسشویی بوش

      • علت ایجاد ارور : مشکلات مربوط به موتور و بردالکترونیکی.
      • راه حل رفع ارور : به دلیل حساسیت بالای این قطعات ونقش مهم اونهادرعملکرد لباسشویی،بهتره خودسرانه اقدام نکنید.
      • ممکنه بردلباسشویی دچارسوختگی شده باشه ونیازبه تعویض باشه.

          ارور E28 / F28 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : در طراحی لباسشویی های بوش و سایر لباسشویی های اتوماتیک ، سنسور فلو قرار میگیره که در صورت خراب شدن این کد روی نمایشگر مشاهده میشه.
          • راه حل رفع ارور : بررسی اهم سنسور با دستگاه اهم سنج و در صورت خراب بودن تعویض این سنسور باید در دستور کار شما قرار بگیره.

          ارور E27 / F27 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : اختلال در نحوه ی عملکرد سنسور فشار باعث ظاهرشدن این کد روی نمایشگر میشه.
          • راه حل رفع ارور : بررسی سنسور فشار ورودی آب و شیلنگ هیدروستات میتونه مشکل شما رو برطرف کنه.

          ارور E29 / F29 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : در صورت بسته بودن شیر آب ، معیوب بودن آکوا استاپ و همچنین سنسور کف ، این کد جهت هشدار به مصرف کننده در معرض دید قرار میگیره .
          • راه حل رفع ارور : شیر آب رو باز کنید و از یک تعمیرکار بخواهید تا سنسور کف و آکوا استاپ ماشین لباسشویی شمارو بررسی کنه .

          ارور E32 / F32 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : بیشتر و یا کمتر از حد استاندارد بودن البسه .
          • راه حل رفع ارور : هماهنگ کردن وزن البسه با ظرفیت لباسشویی .

          ارور E34 / F34 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : خرابی میکروسوئیچ .
          • راه حل رفع ارور : تعویض میکروسوئیچ .

          ارور E35 / F35 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : خراب شدن قفل درب و باز نشدن اون .
          • راه حل رفع ارور : بررسی درب لباسشویی و مطمئن شدن از سالم بودن اون .

          ارور E36 / F36 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : اختلال در سیم کشی داخلی میکروسوئیچ .
          • راه حل رفع ارور : بررسی سوکت و سیم کشی های مربوط به این قسمت .

          ارور E4 / F4 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : خرابی برد الکترونیکی اصلی دستگاه و عوامل مربوط به سنسور NTC .
          • راه حل رفع ارور : بررسی برد توسط یک تعمیرکار ماهر و در صورت نیاز تعویض بشه .

          ارور E42 / F42 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور: نمایش این کد روی صفحه ی دیجیتال ، احتمالا خبر از خرابی موتور دستگاه میده .
          • راه حل رفع ارور: برای رفع این مشکل باید موتور لباسشویی تعویض بشه .

          ارور E43 / F43 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : اگه لباسشویی شما دارای خازن و یا تاخو هست ، به احتمال زیاد دچار اختلال شده اند .
          • راه حل رفع ارور : تعویض تاخو و خازن .

          ارور E44 / F44 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : ذغال های سیم پیچی دستگاه دچار مشکل شده و یا خازن خراب شده .
          • راه حل رفع ارور : برای رفع این مشکل خازن رو بررسی کنید تا در صورت نیاز تعویض بشه .

          ارور E47 / F47 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : خرابی موتور و سنسور مربوط به دما .
          • راه حل رفع ارور : برای رفع این مشکل حتما باید از تجربه ی یک متخصص استفاده کنید . چرا که به علت حساسیت بالای این قطعات ، ممکنه صدمات جبران ناپذیری دستگاه شما رو تهدید کنه .

          ارور E48 / F48 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : کم بودن میزان ولتاژ و خرابی موتور از علت های نمایش این کد روی دستگاه می‌ باشند .
          • راه حل رفع ارور : با کمک گرفتن از یک تکنسین ماهر، موتور  دستگاه رو تعویض کنید .

          ارور E49 / F49 در لباسشویی بوش

          طریقه رفع کد خطای f23 ماشین لباسشویی بوش بسیار ساده می باشد و تنها کافی است تا موارد ذکر شده زیر را انجام دهید:

          • در صورت نشتی آب از شیلنگ، باید شیلنگ ورودی آب تعویض شود.
          • در صورتی که جاپودری شکسته باشد، بهتر است تا تعویض شود.

          اگر برد دستگاه دچار مشکل شده است، شخصا اقدام به تعمیر نکنید و پیشنهاد می شود از خدمات تعمیرکار خانه بوش استفاده کنید

          ارور E50 / F50 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : باز هم مشکل از موتور دستگاهه .
          • شاید برنامه ی شستشوی البسه در ۳۰ دقیقه دچار مشکل شده .
          • راه حل رفع ارور : تعمیر موتور و در صورت نیاز تعویض این این قطعه .

          ارور E57 / F57 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور : کم بودن ولتاژ برق از حد نرمال، خرابی راه انداز برد .
          • راه حل رفع ارور : بررسی برد الکترونیکی و اتصال برق .

          ارور E59 / F59 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور: مشکل از سیم کشی دستگاه و برد D3 میباشد .
          • راه حل رفع ارور: بررسی سیم کشی داخلی دستگاه و مطمئن شدن از عدم فرسودگی اونها ، چک کردن برد الکترونیکی .

          ارور E60 / F60 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور: خراب بودن سنسور کف و سنسور دما .
          • راه حل رفع ارور: تماس با تعمیرکار ماهر و تعویض این قطعات .

          ارور E61 / F61 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور: خراب بودن قفل درب لباسشویی و  مشکل در مدار سیم کشی ها .
          • راه حل رفع ارور: مطمئن شدن از سلامت سیم ها و تعویض قفل درب لباسشویی .

          ارور F04 / F05 در لباسشویی بوش

          • علت ایجاد ارور: در بیشتر مواقع این ارور بخاطر ذغال کربن دستگاهه و یا اینکه خازن لباسشویی خراب شده .
          • راه حل رفع ارور: خازن لباسشویی رو تعویض کنید تا این مشکل برطرف بشه .

          دلایل عمده مشتریان جهت تعمیر ماشین لباسشویی بوش در شیراز

          – روشن نشدن ماشین لباسشویی و یا صفحه نمایش
          –جلو نرفتن برنامه تنظیم شده و گیر کردن در یکی از مراحل
          – سر و صدای بیش از حد به هنگام خشک کردن
          – تخلیه نکردن آب پس از شستشو
          – تمیز نشستن لباس ها
          – تکان خوردن بیش از حد دیگ از ابتدای شروع به کار
          – بسته نشدن درب ماشین لباسشویی
          – آبریزش از جلوی درب و خراب بودن لاستیک دور درب
          – باز نشدن درب ماشین لباسشویی
          – آبریزش آب از زیر ماشین لباسشویی
          – عدم ورود آب به لباسشویی
          – مشاهده پیغام خطا و یا ارور دادن

          9 دلیل انتخاب نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در شیراز

           
           

          دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل 8 سال و مختص تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در شیراز
          2 – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
          3 – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
          4 – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
          5 – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
          6 – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا 36 ماه
          7 – استفاده ا ز قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
          8 – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
          9- تعمیرات در محل

          نمایندگی لباسشویی بوش در شیراز

          ماشین لباسشویی از لوازم خانگی برقی پرطرفدار است؛ که همیشه در همه خانه‌ها یافت می‌شود. پیدا است که محبوبیت بالای آن به علت سودمندی از لحاظ خدمات رفاهی، صرفه‌جویی در زمان و کارکرد بی‌نظیر آن است. در حالی که ماشین لباسشویی ها از یک مدل به مدل دیگر متفاوت هستند اساس عملکرد همه آن ها مشابه است.

          ماشین لباسشویی بوش با بهره گیری از توان بالا توسط مشتری خریداری پس از گذشت زمان استفاده ناصحیح و موارد دیگر  با معایب و ایراداتی مواجه می؜شود.عیب یابی و یافتن مشکل و رفع آن نیاز به و آگاهی دارد که از توار هر شخص بر نمی؜آید. ما در نمایندگی لباسشویی بوش در شیراز در خدمت شما عزیزان هستیم تا شما را با این اطلاعات راهنمایی کنیم.

          مزایای خدمات پس از فروش نمایندگی بوش در شیراز

          یکی از مزایای استفاده از خدمات نمایندگی بوش در شیراز، ارائه خدمات شبانه روزی در تمام روزهای هفته به تمامی مشتریان است. این نمایندگی دارای تیم پشتیبانی بسیار قوی و تعمیرکاران با تجربه و حرفه ‌ای می باشد و در کمترین زمان ممکن، پاسخگوی تمامی سوالات و تماس‌ های مشتریان خود می ‌باشند. همچنین، در صورت نیاز به تعمیر دستگاه، تعمیرکاران در کمتر از دو ساعت به محل مورد نظر می ‌رسند و دستگاه را در صورت امکان در همان محل تعمیر می‌کنند و در غیر اینصورت آن را به مرکز تعمیرات منتقل و پس از تعمیر آن را دوباره به محل مورد نظر مشتری باز می گردانند.

          جهت جابجایی دستگاه، بهتر است نمایندگی بوش در شیراز این کار را انجام دهد، زیرا جابجایی دستگاه برای مشتریان ممکن است سخت باشد و همچنین در زمان جابجایی دستگاه ممکن است خسارتی به دستگاه وارد شود.

          تعمیرکاران این نمایندگی افرادی قابل اعتماد و حرفه ‌ای هستند و مشتریان می ‌توانند با اطمینان خاطر به تکنسین های شرکت بوش جهت تعمیر لوازم خانگی، اجازه ورود به منزل خود را دهند. نمایندگی بوش در شیراز پس از انجام تعمیرات، دستگاه شما را به مدت 365 روز ماه ضمانت می کند. یعنی در صورت بروز هرگونه مشکل پس از تعمیر، به صورت رایگان مجدد به تعمیر همان قسمت دستگاه می پردازد.

          مجموعه ما، به صورت سراسری در شیراز، نیرو اعزام می کند. اگر دستگاه مورد نظر شما، نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، در کوتاه ترین زمان ممکن، جهت تعویض آن قطعه، اقدام خواهیم کرد. البته این نکته را در نظر داشته باشید، تکنسین های شرکت بوش، تا حد امکان سعی می کنند دستگاه شما را به گونه ای تعمیر کنند که نیازی به تعویض قطعات نداشته باشد.

          مدت زمان لازم برای تعمیر خرابی موجود در لوازم خانگی ما چقدر است؟

          مدت زمان لازم برای این منظور به فاکتورهای مختلفی وابسته است، زیرا در اولین اقدام باید خرابی ایجاد شده شناسایی گردد و بعد از آن باید راهکار مطلوبی برای برطرف ساختن آن در پیش گرفته شود. معمولا یک فرد با تجربه به محض یک بررسی کلی می تواند برآورد مشخصی از زمان لازم برای برطرف ساختن آن در اختیار شما قرار دهد. ما در تلاش هستیم که در اسرع وقت خرابی به وجود آمده را از بین ببریم.

          سوالات متداول

          • بسته نبودن درب ماشین لباسشویی
          • خرابی شلنگ آب ورودی و خروجی
          • ایراد در محفظه جاپودری
          • ایراد درفیلتر ماشین لباسشویی
          • گیر کردن لباس میان لاستیک دور درب
          • کثیف بودن قفل درب و زبانه
          • تراز نبودن ماشین لباسشویی

           

          • مشکل در آبگیری
          • مشکل در تخلیه آب
          • مشکل در گرم شدن زیاد
          • مشکل در کرم نشدن آب
          • مشکل نشتی
          • مشکل برد کنترل
          • مشکل تایمر

          دلایل زیادی می؜تواند در این سر و صدا دیل باشد بنابراین عیب یابی آن متفاوت است. برخی از صدا ها در لباسشویی بوش عادی است و جایی برای نگرانی نیست. دلایل صدای ایجاد شده در ماشین لباسشویی بوش :

          • خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بوش می؜تواند دلیل این مشکل باشد.
          • خرابی تسمه ماشین لباسشویی بوش می؜تواند دلیل این ایراد باشد.
          • خرابی کلاچ ماشین لباسشویی بوش می؜تواند دلیل این مشکل باشد.
          • خرابی کوپلینگ موتور ماشین لباسشویی بوش می؜تواند دلیل این ایراد باشد.
          • تراز نبودن ماشین لباسشویی ماشین لباسشویی بوش می؜تواند دلیل این مشکل باشد.
          • خرابی پولی ماشین لباسشویی بوش می؜تواند دلیل این ایراد باشد.
          • خرابی یاتاقان ماشین لباسشویی بوش می؜تواند دلیل این مشکل باشد.
          • باز نشدن پیچ های حمل و نقل ماشین لباسشویی بوش می؜تواند دلیل این ایراد باشد.

          گاهی اوقات برخورد زیپ یا دکمه لباس به شیشه درب یا درام و صدای تولید شده به دلیل گیر افتادن سکه، دکمه لباس و یا یک اشیا در داخل پمپ باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر با نمایندگی ماشین لباسشویی بوش در شیراز در ارتباط باشید.

           

          هنگامی که درب ماشین لباسشویی بوش باز و بسته نمی؜شود میتواند مرتبط به دلایل زیر باشد :

          • ایراد از قفل درب لباسشویی: ممکن است باز نشدن درب لباسشویی مرتبط با خرابی قفل درب اشد به این صورت که زبانه قفل درب خراب باشد و درگیر نشود و درب به صورت کامل بسته نشود و به نظر رسد که بسته شده است در این صورت برنامه شستشو آغاز نخواهد شد.جهت تعمیر لباسشویی در شیراز با نمایندگی لباسشویی بوش در شیراز در تماس باشید.
          • پر بودن درام و وزن بیش از حد آن : پر کردن بیش از حد لباس شویی ممکن است سبب بسته نشدن درب لباس شویی و دلیل غیر فعال ماندن ماشین لباسشویی باشد، بهتر است لباسشویی را به اندازه استاندارد پر کنیم.
          • فعال شدن قفل کودک : فعال بودن قفل کود نیز سبب باز و بسته نشدن درب می؜شود بهتر از لباسشویی را از حالت قفل کودک دربیاوریم، گاهی نیز روی حالت قفل کودک گیر کرده و از این حالت خارج نمی؜شود، بهتر از از یک تعمیرکار در نمایندگی لباسشویی بوش در شیراز کمک بگیریم.
          • گیر کردن لباس ها بین درب لباسشویی : یکی از دلایل می؜تواند گیر کردن لباس هایی مانند جوراب و غیر بین درب و پلاستیک درب لباسشویی باشد.
          • موارد دیگری مانند خرابی لاستیک بین درب و گیر کردن آن نیز میتواند سبب چنین مشکلی باشد.

          جهت تعمیر لباسشویی با نمایندگی لباسشویی بوش در شیراز در تماس باشید.

           

          چرا باید به نمایندگی تعمیرات بوش شیراز خانه بوش اعتماد کنیم؟

          نمایندگی تعمیرات بوش در شیراز مفتخر آن است که در همه ی این سال ها به عنوان یک شرکت پیشرو و معتبر توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد. ما با بهره مندی از یک تیم کاملا کاردان در صدد آن هستیم که کیفیت عالی نصیب شما باشد، اعتماد شما، سرمایه ما است. به همین دلیل بررسی های جدی در به کارگیری اعضای تیم، صورت می گیرد.

          مدت زمان لازم برای تعمیر خرابی موجود در لوازم خانگی ما چقدر است؟

          مدت زمان لازم برای این منظور به فاکتورهای مختلفی وابسته است، زیرا در اولین اقدام باید خرابی ایجاد شده شناسایی گردد و بعد از آن باید راهکار مطلوبی برای برطرف ساختن آن در پیش گرفته شود. معمولا یک فرد با تجربه به محض یک بررسی کلی می تواند برآورد مشخصی از زمان لازم برای برطرف ساختن آن در اختیار شما قرار دهد. ما در تلاش هستیم که در اسرع وقت خرابی به وجود آمده را از بین ببریم.

          بازگشت به لیست

          دیدگاهتان را بنویسید

          نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *