ماشین لباسشویی

تعمیر برد لباسشویی بوش

تعمیر برد لباسشویی بوش

تعمیر برد لباسشویی بوش

تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران
یک سال ضمانت خدمات
یک سال ضمانت خدمات
هزینه شفاف ابتدای کار
هزینه شفاف ابتدای کار
تسویه پس از تعمیر
تسویه پس از تعمیر
استفاده از قطعات اصل
استفاده از قطعات اصل
اعزام سریع تعمیرکار
اعزام سریع تعمیرکار
ضمانت و گارانتی 1 ساله تعمیرات بدون قید و شرط

برای تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی بوش به کجا مراجعه کنیم؟

تعمیر ماشین لباسشویی یک کار تخصصی است که باید توسط تعمیرکار مرکز تعمیرات برد لباسشویی بوش انجام شود. زیرا لباسشویی ها انواع مختلفی دارند و برد هر کدام از آن ها دارای پیچیدگی است. به خصوص ماشین لباسشویی های مدل جدید، بردهای پیچیده تری دارند.

شما می توانید با تماس با خانه بوش تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی، درخواست اعزام کارشناس برای تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش را داشته باشید. تمام نیروهای خانه بوش افراد مجرب و متخصص در حوزه تعمیرات ماشین لباسشویی بوش هستند که با بهره گرفتن از جدیدترین دانش روز دنیا، در سریع ترین زمان ممکن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی بوش را تعمیر خواهند کرد.

تعمیر برد لباسشویی بوش در محل
 

آیا تعمیر برد لباسشویی بوش را می توان در محل انجام داد؟

انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه برای تعمیر برای اغلب افراد یک چالش بزرگ است. خانه بوش جهت رفاه حال مشتریان خود، تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش را در محل انجام می دهد و نیازی به انتقال دستگاه به تعمیرگاه نیست. تکنسین برد را به بخش تعمیرات الکترونیکی ارجاع می دهد و  بعد از 1 الی 3 روز کاری برد الکترونیکی رفع عیب شده و روی دستگاه نصب می شود.

آیا برد لباسشویی بوش قابل تعمیر است؟

اینکه برد لباسشویی قابل تعمیر است یا خیر باید توسط تکنسین مرکز تعمیر برد لباسشویی بررسی شود. در صورتی که برد ماشین لباسشویی سوخته باشد قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. اما در صورتی که ایرادی ماند خراب شدن خازن یا فیوز به وجود آمده باشد با تعویض این قطعات، برد لباسشویی قابل تعمیر است. اولویت تعمیرکاران خانه بوش، تعمیرات قطعات است تا هزینه تعمیرات برد لباسشویی بوش به حداقل برسد و تنها در مواقع ضروری اقدام به تعویض برد می کنند.

بیشتر بخوانید:تعمیر ظرفشویی بوش در تهران

چرا مردم از لباسشویی بوش استفاده می‌کنند؟

موتور EcoSilence Drive

موتور EcoSilence Drive یک موتور بدون برس است که بسیار کم صدا و کارآمد است. این موتور به طور متوسط ​​30٪ کم صداتر از موتورهای سنتی است و می تواند تا 80 درصد انرژی کمتری مصرف کند.

سیستم ActiveWater Plus

سیستم ActiveWater Plus از آب و انرژی به طور موثری استفاده می کند تا شستشوی عالی را با مصرف کم آب و برق ارائه دهد. این سیستم با تنظیم دقیق میزان آب و انرژی مورد نیاز برای هر بار شستشو، بهینه سازی چرخه شستشو را انجام می دهد.

سیستم VarioDrum

سیستم VarioDrum دارای یک درام انعطاف پذیر است که برای انواع مختلف لباس مناسب است. این درام با طراحی موجی خود، لباس ها را به طور یکنواخت در آب پخش می کند تا تمیزتر شوند.

سیستم i-DOS

سیستم i-DOS به طور خودکار مقدار مواد شوینده و نرم کننده مورد نیاز برای هر بار شستشو را اندازه گیری می کند. این سیستم با استفاده از سنسورهای وزن و رطوبت، میزان کثیفی لباس ها را تشخیص می دهد و مقدار مناسب مواد شوینده و نرم کننده را برای تمیز کردن آنها اضافه می کند.

علاوه بر این ویژگی ها، لباسشویی های بوش دارای طیف گسترده ای از ویژگی های پیشرفته دیگر نیز هستند که می توانند شستشو را آسان تر و کارآمدتر کنند. این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

  • سیستم AutoDose: این سیستم به طور خودکار مواد شوینده و نرم کننده مورد نیاز برای هر بار شستشو را اضافه می کند.
  • سیستم QuickPowerWash: این سیستم شستشوی سریع را در 59 دقیقه ارائه می دهد.
  • سیستم AutoSensor: این سیستم نوع لباس ها و میزان کثیفی آنها را تشخیص می دهد و بهترین چرخه شستشو را برای آنها انتخاب می کند.
  • سیستم Home Connect: این سیستم به شما امکان می دهد از طریق تلفن هوشمند یا تبلت خود، لباسشویی خود را کنترل کنید.

این ویژگی ها باعث می شود لباسشویی های بوش محصولاتی کارآمد و پیشرفته باشند که می توانند نیازهای مختلف کاربران را برآورده کنند.

در اینجا چند مثال از اینکه چگونه ویژگی های خاص لباسشویی های بوش می توانند مفید باشند آورده شده است:

  • موتور EcoSilence Drive می تواند برای افرادی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند یا از صدای ماشین لباسشویی خود ناراحت هستند، مفید باشد.
  • سیستم ActiveWater Plus می تواند برای افرادی که نگران مصرف انرژی خود هستند، مفید باشد.
  • سیستم VarioDrum می تواند برای افرادی که لباس های حساس دارند، مفید باشد.
  • سیستم i-DOS می تواند برای افرادی که می خواهند از استفاده بیش از حد مواد شوینده جلوگیری کنند، مفید باشد.

در نهایت، لباسشویی های بوش محصولاتی با کیفیت بالا هستند که می توانند سال ها برای شما دوام بیاورند. اگر به دنبال یک لباسشویی با عملکرد عالی و ویژگی های پیشرفته هستید، لباسشویی بوش گزینه مناسبی برای شماست.

علائم خرابی برد لباسشویی بوش

علائم خرابی برد لباسشویی بوش

همان طور که گفتیم برد وظیفه تقسیم وظایف بین قطعات مختلف را دارد. در صورتی که خراب شود عملکرد ماشین لباسشویی دچار مشکل خواهد شد. برخی از نشانه هایی که می تواند به شما هشدار بدهد که برد خراب شده است عبارتند از:

  • پنل جلویی ماشین لباسشویی بوش از کار افتاده است.
  • ماشین لباسشویی به صورت ناگهانی حین شستشو یا خشک کردن خاموش می شود.
  • روی بدنه ماشین لباسشویی برق وجود دارد.
  • و ….

مراحل تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش:

تعمیرات برد یک کار تخصصی است که باید توسط تکنسین مرکز تعمیرات برد لباسشویی بوش انجام شود. اما در صورتی که فکر می کنید در کارهای تعمیرات مهارت کافی دارید و می توانید برد الکترونیکی لباسشویی بوش را در منزل تعمیر کنید از دستورالعمل زیر می توانید کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی را از برق بیرون بکشید

برای تعمیرات برد الکترونیکی ماشین لباسشویی بوش، قبل از هر اقدامی تمام اتصالات برق دستگاه را قطع کنید و دوشاخه دستگاه را از پریز بیرون بکشید.

کنترل پنل ماشین لباسشویی بوش را خارج کنید.

برای اینکه بتوانید به برد دسترسی داشته باشید باید کنترل پنل را خارج کنید. برای خارج کردن کنترل پنل، تمام اتصالات و پیچ های آن را باز کنید. کنترل پنل را به آرامی از دستگاه جدا کنید. در صورتی که هنوز کنترل پنل را نمی توانید بیرون بیاورید مجدد اتصالات را بررسی کنید. زیرا ممکن است که برخی از پیچ ها هنوز باز نشده باشند.

به هیچ عنوان فشار اضافه به کنترل پنل وارد نکنید. از آنجایی که کنترل پنل کثیف است برای رفع آلودگی ها و کثیفی های روی کنترل پنل از تمیز کننده ها استفاده کنید. تمیز کننده های اسیدی به کنترل پنل آسیب میرساند به همین دلیل از تمیز کننده های مخصوص استفاده کنید.

قطعات برد الکترونیکی بوش را بررسی کنید

بعد از جدا کردن کنترل پنل و دسترسی به برد؛ باید قطعات آن را به ترتیب بررسی کنید تا بتوانید علت خرابی برد را عیب یابی کنید. برد الکترونیکی شامل قطعات مختلفی است که هر کدام از آن ها می تواند به دلایل مختلفی خراب شود. یکی از قطعاتی که خرابی آن می تواند باعث از کار افتادن برد شود، خازن است. خازن ها می توانند در اثر عوامل مختلفی مانند نوسان برق دچار سوختگی شوند.

  • برای تشخیص خازن سالم از خازن معیوب، شکل ظاهری خازن را بررسی کنید، خازن سالم باید سطح صاف و صیقلی داشته باشد.
  • هرگونه تاخوردگی یا تغییر شکل در ظاهر خازن نشان دهنده این است که خازن معیوب است و باید تعویض شود.
  • برای تهیه قطعات اورجینال می توانید با آی پی امداد مرکز تعمیرات برد لباسشویی بوش تماس بگیرید.

آیا آی سی برد لباسشویی بوش قابل تعمیر است؟

برد الکترونیکی لباسشویی بوش شامل قطعات بسیار زیادی است که آی سی مهم ترین قطعه به کار رفته در برد است. آی سی وظایف مختلف را بین قطعات تقسیم می کند. یکی از دلایل خرابی برد می توان سوختن آی سی باشد که در این صورت آی سی قابل تعمیر نیست و تعمیرکار باید اقدام به تعویض برد کند. زیرا فقط سازنده اصلی می تواند آی سی مشکل دار را مجددا برنامه ریزی نماید.

نقشه برد ماشین لباسشویی بوش

یکی از ابزارهای مهم که در تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش بسیار کمک می کند، نقشه برد است. نقشه برد ماشین لباسشویی بوش حاوی علائم اختصاری و نمادها است که با کمک آن ها می توان قطعات را تعویض و در صورت نیاز سیم کشی برد را تعمیر کرد. استفاده از نقشه برد نیازمند آشنایی با علائم اختصاری است که تمام تعمیرکاران خانه بوش مسلط به نقشه خوانی هستند و در اسرع وقت برد بوش را تعمیر و روی دستگاه نصب می کنند.

هزینه تعمیر برد لباسشویی بوش

هزینه تعمیر برد لباسشویی بوش چقدر است؟

هزینه تعمیرات برد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و نمی توان قبل از تشخیص علت خرابی برد، هزینه تعمیر برد لباسشویی بوش را اعلام کرد. برای اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های درج شده در سایت خانه بوش مرکز تعمیرات برد لباسشویی بوش تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید. هدف خانه بوش ارائه خدمات با کیفیت با بهترین قیمت به مشتریان عزیز است.

آموزش تعمیر برد لباسشویی بوش

اگر فکر می کنید که از نظر مهارت و دانش همانند یک تعمیرکار با بیست سال سابقه هستید و می توانید خودتان برد لباسشویی را تعمیر یا تعویض کنید، مراحل زیر را انجام دهید. فقط قبل از این کار اطمینان حاصل کنید که از ابزار، تجهیزات و وسایل کاملا ایمنی برای تعمیر استفاده می کنید. علاوه بر این، باید راهنما و آموزش تعمیر برد لباسشویی بوش را از سایتی معتبر دنبال کنید و هر کجا که دچار شک و تردید شدید با 22881113-021 تماس بگیرید تا تکنسین های ما به صورت رایگان به شما بگویند چه کاری را انجام دهید.

مشاوره رایگان

– مرحله اول: ابتدا باید دو شاخه لباسشویی را از برق بیرون بکشید. خیلی از افراد به دلیل ساده بودن، این مرحله را از یاد می برند و جان خود را به خطر می اندازند. در مواردی که لباسشویی سوخته و حتی تعمیرکاران ما نیز نتوانسته اند لباسشویی را تعمیر کنند.

– مرحله دوم: بعد از اینکه برق دستگاه قطع شد، نوبت به جدا کردن پنل از لباس شویی می رسد. برای این کار از یک پیچ گوشتی استفاده کنید و با حوصله این کار را انجام دهید تا آسیبی به لباسشویی وارد نشود.

– مرحله سوم: در این مرحله، با استفاده از پاک کننده های الکتریکی، برد را تمیز کنید تا بتوانید دقیق تر آن را ببینید. در ضمن، بهتر است قبل از هر گونه اقدامی عکسی از برد لباسشویی بگیرید تا در ادامه مشکلی در تعمیر و تعویض پیدا نکنید.

– مرحله چهارم: اگر نیاز به تعویض برد لباسشویی است باید با کمک یک پیچگوشتی سوکت های برد قدیمی لباسشویی را باز کنید و سپس برد جدید را به جای آن بگذارید. برای این کار می توانید از عکس مرحله قبل کمک بگیرید تا درست برد لباسشویی نصب شود. اگر مشکل از خازن ها، فیوزها و یا سیم کشی هاست و نیاز به تعمیر برد لباسشویی دارید کافی است محل وقطعه معیوب را شناسایی کرده و با دقت کامل آن قطعه را تعمیر یا تعوض کنید.

– مرحله پنجم: در این مرحله پنل را بر روی لباسشویی سوار کنید و تست کنید ببینید لباسشویی کار می کند یا نه.

هزینه تعمیر برد لباسشویی بوش

دلایل خرابی برد ماشین لباسشویی بوش

بعد از مرور و بررسی علائم خرابی مهم ترین سوال این است که به چه علت برد ماشین لباسشویی بوش آسیب می‌بیند یا می‌سوزد؟

این علت ها برخی عوامل شایع و برخی دیگر عواملی است که نیاز به بررسی کارشناس تعمیر دارد از این رو در این قسمت ما به بررسی علت های شایع می‌پردازیم.

برد ماشین لباسشویی بوش یک قطعه الکترونیکی است که وظیفه کنترل عملکرد تمامی قطعات و اجزای ماشین لباسشویی را بر عهده دارد. خرابی برد ماشین لباسشویی بوش می تواند باعث ایجاد مشکلات متعددی در دستگاه شود. برخی از دلایل خرابی برد ماشین لباسشویی بوش عبارتند از:

  • نوسانات برق: نوسانات برق می تواند باعث آسیب دیدن خازن ها و سایر قطعات الکترونیکی برد ماشین لباسشویی شود.
  • نفوذ آب: نفوذ آب به برد ماشین لباسشویی می تواند دلیل اتصالی و سوختن برد باشد.
  • ضربه و فشار: در صورتی که ضربه و فشار به برد لباسشویی شما وارد شود، می تواند باعث آسیب دیدن برد ماشین لباسشویی شود.
  • استفاده از مواد شوینده و نرم کننده نامناسب: استفاده از مواد شوینده و نرم کننده نامناسب می تواند باعث آسیب دیدن برد ماشین لباسشویی شود.
  • گرد و غبار و آلودگی: گرد و غبار و آلودگی می تواند باعث اتصالی و سوختن برد ماشین لباسشویی شود.

اگر ماشین لباسشویی بوش شما دچار مشکل شده است، اولین قدم این است که علت مشکل را شناسایی کنید. اگر مشکل مربوط به برد ماشین لباسشویی است، ممکن است نیاز به تعویض برد داشته باشید. تعویض برد ماشین لباسشویی یک کار تخصصی است و باید توسط یک تکنسین متخصص انجام شود.

کلام آخر…

به یاد داشته باشید که هنگام بروز علائمی که احساس می کنید برد ماشین لباسشویی دچار مشکل و ایراد شده است، در اسرع وقت موضوع را با یک تکنسین درمیان بگذارید. زیرا در صورت مشکل در قطعه برد باعث می شود که تمامی ماشین لباسشویی دچار مشکل شود، از این رو باید سریعا برای تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش اقدام کنید.

سوالات متداول

نوسانات برقی، خرابی یک قطعه، نفوذ آب به داخل ماشین و … می تواند علت خرابی برد لباسشویی باشد.

بهترین گزینه برای تعمیرات برد لباسشویی بوش، نمایندگی های مجاز و رسمی بوش هستند.

تمام هزینه تعمیرات در نمایندگی مجاز تعمیرات بوش طبق نرخ اتحادیه و ارزان تر از مراکز دیگر است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *