تعمیر ظرفشویی بوش در کرج

تعمیر ظرفشویی بوش در کرجدر طی سال‌ها، کارهای طاقت‌فرسایی مانند شستشوی ظروف که برای هر خانه‌داری عذاب آور بود، به یک عمل روتین و نرمال تبدیل شده که فاصله شما را تا شستشوی ظروفتان به فشردن چند دکمه کاهش داده است.

برند بوش از برندهای معتبر و شهره به کیفیت در بازار لوازم خانگی است که چند سالی‌ست توجه ایرانیان را نیز به خود جلب کرده است. با وجود کیفیت بی نظیر محصولات برند بوش، باز هم ممکن است پس از چند سال و به مشابه دیگر لوازم الکترونیکی دچار اشکال و خرابی شود.

وقتی وسیله‌ای از لوازم خانگی ما دچار خرابی می‌شود، از اولین چیزهایی که به ذهن ما می‌آید این است که چطور یک تعمیرکار امین و متخصص پیدا کنیم؟

تکنسین غیرمتخصص می‌تواند با تشخیص اشتباه خود برای شما هزینه‌های زمانی و مالی بتراشد. در واقع اگر تعمیرکاری که شما به سراغ آن می‌روید آموزش دیده نباشد قطعه معیوب را نمی‌تواند شناسایی کند و با تعویض قطعه‌ای اشتباه هم زمان شما را هدر می‌دهد و هم پولتان را.

در خانه بوش تمامی تعمیرکاران ما آموزش‌دیده و با تجربه می‌باشند، پس از تماس شما با خانه بوش، شما با کارشناسان ما در تماس خواهید بود و بعد از چند پرسش بین 24 تا 48 ساعت آینده تکنسین متخصص با هماهنگی شما به منزل شما آمده و برای تعمیر اقدام خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات تعمیرات خانه بوش دارای ضمانت یکساله بوده و تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرات کاملا اصلی و اورجینال می‌باشد.

یک سال ضمانت خدمات
یک سال ضمانت خدمات
هزینه شفاف ابتدای کار
هزینه شفاف ابتدای کار
تسویه پس از تعمیر
تسویه پس از تعمیر
استفاده از قطعات اصل
استفاده از قطعات اصل
اعزام سریع تعمیرکار
اعزام سریع تعمیرکار
ضمانت و گارانتی 1 ساله تعمیرات بدون قید و شرط
تعمیر ظرفشویی بوش در کرج

نصب ماشین ظرفشویی بوش

درصورتی که ماشین ظرفشویی بوش را خریداری کرده و هنوز آن را نصب نکرده‌اید، لازم به ذکر است  که کلیه خدمات نصب در خانه بوش در سریع‌ترین زمان ارائه می‌گردد. پس از تماس شما با کارشناسان مجموعه خانه بوش، اوپراتور چند سوال از شما می‌پرسد  پس از آن شما و تکنسین مربوطه را به یکدیگر معرفی می‌کند.

قبل از آمدن تکنسین مبلغ قابل پرداخت سرویس شما به شما اعلام خواهد شد و پس از تایید نهایی شما تکنسین با هماهنگی تایم مدنظر شما به محل شما اعزام خواهد شد.

سال ها و تجربه و کادر تخصصی حرفه ای پشتوانه ما در جلب رضایت مشتری ها است .

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در کرج

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در کرج

برند بوش چن سالی بیشتر نیست که بازار و محبوبیت خود را در ایران پیدا کرده،با این وجود عده زیادی خود را نمایندگی رسمی و متخصص تعمیرات محصولات لوازم خانگی بوش می‌دانند. در صورتی که بسیاری از آنان آموزش‌های لازم را ندیده و تجربه خاصی ندارند. تکنسین کم‌تجربه می‌تواند دردسرهای زیادی برای شما داشته باشد از جمله تشخیص و تعویض اشتباه قطعات، نادیده گرفتن مشکلات جدی که نیاز به رفع آن‌ها وجود دارد و …

در صورتی که به دنبال خدمات تعمیر ظرفشویی بوش در کرج هستید لازم است که بدانید کلیه تعمیرات ظرفشویی بوش ما دارای ضمانت یکساله خدمات بوده و این بدین معناست که تا یکسال پس از تعمیر ماشین ظرفشویی بوش شما توسط ما، در صورتی که هرگونه خرابی طبق گارانتی برای قطعه تعمیری شما پیش بیاید، کلیه خدمات تعمیرات شما کاملا رایگان خواهد بود.

تمامی خدمات و سرویس‌های مربوط به تعمیرات ظرفشویی بوش در کرج در خانه بوش ارائه می‌شود. از جمله این سرویس‌ها می‌توان به :

تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی بوشتعویض شیلنگ اتصالات ماشین ظرفشویی بوش 
تعویض پمپ ماشین ظرفشویی بوشتعویض لاستیک درب ماشین ظرفشویی بوش 
تعویض میکروسوئیچ و قفل درب ظرفشویی بوشتعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بوش 
تعویض المنت ماشین ظرفشویی بوشتعویض سنسور آب ماشین ظرفشویی بوش 
تعویض فیلتر و پروانه پمپ ظرفشویی بوش

لازم به ذکر است که تمامی مناطق کرج از جمله:

شهرک رسالت عظیمیه، حصار بالا، سرجوی، جهانشهر، بلوار جمهوری شمالی، کوی کارمندان شمالی، کوی اتحاد، همت آباد، ویلا، کوی بنفشه، خلج آباد، اکبر آباد، کوی شقایق، حسین آباد، شهرک ذوب آهن، سرحدآباد، شهر صنعتی، شهرک شیخ سعدی، نوروز آباد، بلوار چمران، قلمستان، فردوسی ، شکرآباد، بلوار هفت تیر و … تحت پوشش سرویس‌های خانه بوش می‌باشد

تعرفه تعمیرات ظرفشویی بوش

تعرفه تعمیرات ظرفشویی بوش در کرج (اردیبهشت1403)

تعویض شیربرقی

490/000 تا 790/000 تومان

تعویض شیلنگ اتصالات

150/000 تا 350/000 تومان

تعویض پمپ

450/000 تا 690/000 تومان

تعویض لاستیک درب

250/000 تا 390/000 تومان

تعویض میکروسوئیچ و قفل درب

250/000 تا 950/000 تومان

تعویض پمپ تخلیه

490/000 تا 890/000 تومان

تعویض المنت

700/000 تا 3/500/000 تومان

تعویض سنسور آب

190/000 تا 490/000

تعویض فیلتر و پروانه پمپ

150/000 تا 190/000 تومان

مشکل بوی بد در ظرفشویی های بوش

بوی بد ماشین ظرفشویی بوش

پس از مدتی کار با ظرفشویی بوش اگر بویی نامطلوب را استشمام کردید نگران نباشید، این یک مشکل همگانی است و برای خیلی‌ها ممکن است پیش بیاید. بوی بد ماشین ظرفشویی بوش ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد مانند:

  • جمع شدن مواد غذایی در فیلتر تخلیه
  • جمع شدن چربی و جرم روی درب، دیواره های داخلی و سبدها
  • جمع شدن چربی روی واشر (لاستیک آب بندی) درب
  • نصب نادرست شلنگ تخلیه
  • جمع شدن مواد غذایی روی بازوهای آبپاش

در صورتی که ظرفشویی بوش شما دچار همچین مشکلی شده می‌توانید با کارشناسان شرکت خانه بوش به شماره 02122881113 تماس گرفته و ضمن شرح مشکل خود درخواست حضور تکنسین دهید تا تعمیرکاران مجرب ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شوند.

لازم به ذکر است در صورت بروز همچین مشکلی بصورت ضعیف و کم، این مساله با موارد زیر قابل رفع است:

  • استفاده از سرکه و سودا
  • استفاده از جوش شیرین
  • استفاده از مواد شیمیایی
ارورهای ظرفشویی های بوش

• ارورهای ظرفشویی بوش •

( براساس تجربیات تعمیرکاران خانه بوش )

ارور E09 یا F09

جزو ارورهای پرتکرار در ظرفشویی‌های بوش به حساب می‌آید، اروری که دلیل آن مشکل در فن گرمایی و هیتر ماشین ظرفشویی بوش شماست. اگر پس از نمایش این ارور ظرف‌های شسته شده را نگاه کنید میبینید که شستشو با کیفیت نبوده و ظرف‌ها چرب و تقریبا نیمه کثیف‌اند.

بعد از رویت این ارور سریعا باید با تکنسین‌های با تجربه صحبت کرده و آن‌ها را از مشکل ظرفشویی بوش خود با خبر کنید. تلفن تماس با کارشناسان 02122881113 است و منتظر صدای گرم شما هستیم.

ارور E15 یا F15

این ارور زمانی پیش می‌آید که آب به کف دستگاه رسیده باشد و سیستم داخلی این را شناسایی کرده باشد، ورود آب به کف دستگاه از آن جهت مضر و خطرناک است که ممکن است آب به درون دستگاه و برد رسوخ کرده و موجب اختلالات جدی شود. این مشکل ممکن است در موارد زیر اتفاق بیوفتد:

  1. برگردانده شدن آب از فاصلاب
  2. ورود بیش از حد آب به مخزن
  3. سوراخ شدن بدنه دستگاه
  4. کف کردن بیش از حد مواد شوینده
  5. پارگی شلنگ خروجی آب
  6. خرابی آب پاش
  7. سوختگی یا خرابی برد

ارور E24 یا F24

در واقع این ارور زمانی اتفاق می‌افتد که شما با مشکل عدم تخلیه آب ظرفشویی بوش مواجه باشید. اگر پس از بوجود آمدن این ارور درب ماشین ظرفشویی خود را باز کنید خواهید دید که مقداری آب کثیف نیز از آن خارج می‌شود. در صورتی که با این ارور مواجه شدید باید موارد زیر برسی گردد:

  1. شلنگ تخلیه
  2. پمپ آب
  3. گرفتگی فاضلاب
  4. تمیزی فیلتر خروجی آب
  5. برد

ارور E01 یا F01

اگر به هنگام شروع کار با ظرفشوبی بوش با این ارور مواجه شدید، این به معنای آن است که آب دستگاه به دمای مدنظر برای شستشو نرسیده است، در صورتی که این ارور را مشاهده کنید بهتر است شستشو را شروع نکنید چون در انتها نتیجه درستی به شما نداد ظروف شما را چرب و کثیف تحویل می‌دهد. این مشکل در صورت وقوع اتفاقات زیر ممکن است پیش بیاید:

  1. خرابی برد
  2. خرابی هیتر
  3. خرابی سنسور دما

ارور E05 یا F05

زمانی که مخزن آب ظرفشویی پر نشده باشد و طبیعتا ماشین ظرفشویی بوش شما آماده شستشو نباشد شما با این ارور مواجه می‌شوید. از دلایل وقوع این ارور می‌‌توان به خرابی برد، شیربرقی و برخی از سنسورهای ماشین ظرفشویی اشاره کرد.

ارور E06 یا F06

در صورتی که درب ظرفشویی بوش شما دچار مشکل یا اختلالی شده باشد با این ارور مواجه می‌شوید، بدیهی‌ست که تا زمانی که این ارور و مشکلات پیش آمده برای درب را حل نکنید نمی‌توانید از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید. معمولا این ارور می‌تواند در موارد زیر اتفاق بیوفتد:

  1. باز بودن درب ماشین ظرفشویی
  2. خرابی میکروسوئیچ
  3. چیدمان نادرست ظروف
  4. خرابی برد
  5. قطع بودن اتصالات داخلی

ارور E11 یا F11

این مشکل از آن درسته ارورهایی‌ست که باید جدی گرفته شود، در صورتی که به این ارور رسیدگی نشود ممکن است تبعات بعدی و مشکلات جدی را در پی داشته باشد. درواقع این ارور وقتی پیش می‌آید که دمای آب ظرفشویی بالاتر از دمای تنظیم شده شما شده باشد، از علل اتفاق این مشکل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خرابی ترموستات
  2. خرابی برد
  3. سوختن محافظ‌های امنیتی سنسور

ارور E02 یا F02

این ارور کد هم به گرم نشدن آب ظرفشویی شما اشاره دارد، البته شما می‌توانید این ارور را نادیده گرفته و ظرفشویی خود را به‌کار اندازید، ولی نهایتا ظرف‌های خود را چرب و نیمه کثیف تحویل خواهید گرفت. اگر این ارور را مشاهده کردید بهتر است بدانید که علل آن ممکن است خرابی سنسور و هیتر گرمایشی باشد. در صورت وفوع این مشکل سریعا با کارشناسان خانه بوش در تماس باشید تا تکنسین‌های متخصص به محل شما اعزام شوند.

ارور E21 یا F21

این ارور وقتی اتفاق می‌افتد که اختلالی در روند تخلیه آب ظرفشویی شما اتفاق افتاده باشد، این اتفاق در صورتی می‌‎افتد که مشکل در موارد زیر اتفاق افتاده باشد:

  1. پمپ تخلیه
  2. فیلتر آب
  3. شلنگ تخلیه
  4. گرفتگی فاضلاب
  5. خرابی برد

عدم آبگیری ماشین ظرفشویی بوش برای چیست؟

در صورتی که قفل درب دستگاه خراب شود ماشین ظرفشویی توانایی آبگیری خود را از دست می دهد .
گاهی اوقات درب دستگاه کاملاً بسته است اما به قسمت برد دستگاه فرمان خرابی قفل صادر می شود ، در نتیجه ماشین ظرفشویی آبگیری را آغاز نخواهد کرد.
خراب بودن شیر آب یا شیر برقی و شیلنگ های وصل شده به آن دلیل دیگری برای عدم آبگیری دستگاه می باشد.
در صورت خم شدن شیلنگ ها ، گرفتگی و انسداد آن ها و همچنین معیوب بودن شیرهای ورودی این مشکل در ماشین ظرفشویی بوش ایجاد می شود .
دلیل دیگری که باعث عدم آبگیری دستگاه می شود خراب شدن شناور و یا سوئیچ شناور دستگاه می باشد ، زیرا وظایف این قطعات صدور فرمان توقف آبگیری و بسته شدن شیر ورودی هنگام آبگیری می باشد و اگر این قطعات خراب شوند ممکن است دستگاه از آب پر شده و نشتی داشته باشد و یا کلا آبگیری را شروع نکند.

ویژگی‌های بهترین تعمیرکار بوش در کرج

 

یکی از بهترین ویژگی‌های بهترین تعمیرکار بوش در کرج این است که این افراد به تمامی قطعات و ویژگی‌های کلیه‌ی لوازم حانگی بوش اشراف داشته باشند. کلیه‌ی کارشناسان تعمیرات بوش در کرج دارای مدرک معتبر کلیه ‎ی لوازم خانگی Bosch هستند و با بهترین کیفیت ممکن کلیه‎ خدمات درخواستی شما را انجام خواهند داد.

از دیگر ویژگی‌هایی که بهترین تعمیرکار لوازم خانگی بوش باید داشته باشد، داشتن گواهی عدم سوءپیشینه از کلیه ی مراجع قانونی و قضایی است. کلیه‌ی تعمیرکاران این مجموعه از فیلترهای زیادی برای استخدام و اعزام به منازل مشتریان رد شده‌اند که این هم موضوع کمی نیست و با خیال راحت می‌توانید اجازه‌ی ورود این افراد به منازل‌تان را بدهید.

کلیه‌ی تعمیرکاران در خانه بوش تعمیرات و تعویض قطعات تمامی لوازم خانگی بوش را با قطعات اورجینال انجام می‌دهند و می‌توانید از بابت کیفیت و اصالت قطعات تعویض شده مطمئن باشید.

نمایندگی تعمیرات ظرفشویی بوش

شست و شوی ظروف از جمله کارهای سختی است که اکثر افراد سعی می کنند از زیر آن قسر در بروند. برای رفع این مشکل دانشمندان اقدام به ساخت ماشین های ظرفشویی کردند. امروزه در اکثر خانه‌ها می توانیم ماشین ظرفشویی پیدا کنیم. 
برند بوش یکی از تولید کنندگان برتر ماشین‌های ظرفشویی است. با این حال گاهی ممکن است دچار مشکل یا خرابی شود که در این صورت باید از تعمیرکاران خبره نمایندگی بوش در کرج آنلاین تعمیرات کمک بگیرید.
چرا که این تعمیرکاران به ساختار ماشین‌های ظرفشویی بوش مسلط بوده و می‌توانند در کمترین زمان ممکن آن را عیب‌یابی کرده و اقدام به تعمیر نماید.

نکاتی برای اینکه ماشین ظرف شویی شما بهتر کار کند

۱ – برای اینکه ذرات غذا در فرایند شست و شو دست و پاگیر نباشند بهتره با یک دستمال کاغذی ظروف را از ذرات برنج و استخوان ماهی و سبزی جات سالاد را تمیز کنید  و سپس داخل سبد ماشین ظرفشویی قرار دهید.

۲- انتخاب صحیح برنامه شست وشو. شاید وسوسه انگیز باشد که برنامه کوتاه تر را انتخاب کنید که در زمان و هزینه صرفه جویی شود ولی دقت کنید در این صورت شست و شوی خوبی صورت نخواهد گرفت و در نهایت ناراضی خواهید ماند.

۳- هر ۶ ماه یک بار باید ماشن ظرفشویی را با یک جرمگیر بشورید، یک جرم گیر مایع را به صورت واژگون داخل ماشین ظرف شویی قرار داده و خالی از ظرف با برنامه ای با دمای بالای ۶۰ درجه روشن کنید.

۴- بعد از هر بار شوستشو توری فیلتر داخل ماشین ظرف شویی را باز کرده و آن را با اسکاچ تمیز بشویید، خرده های غذا آنجا گیر میکند کاملا تمیز کنید.

۵-هر چند وقت یکبار واشر دور درب و قسمت لولا را نیز تمیز کنید یک دستمال لطیف برای اینکار نیاز است تا به راحتی بین درب و لولا بچرخد.
۶- حتما از مواد شوینده مرغوب استفاده کنید تا شستشوی خوبی را داشته باشد.

Home connect در ماشین ظرفشویی بوش

یکی از مزیت های بزرگ ماشین های ظرفشویی بوش وجود قابلیت Home connect است که این برند را از دیگر برندها متمایز می کند ،وجود این قابلیت این امکان را به شما می دهد که ماشین ظرفشویی خود را از راه دور و از طریق نصب یک اپلیکیشن در گوشی خود و فرمان دادن به آن خاموش و یا روشن کنید .

مزایای تعمیر بوش در کرج

 
خدمات پشتیبانی

پشتیبانی در تمامی مراحل تعمیرات

 
اولویت با تعمیر قطعات

تلاش برای تعمیر نسبت به تعویض

 
اعزام تکنسین مجرب

اعزام تعمیرکار متناسب با ایراد دستگاه

 
هزینه منصفانه

دریافت هزینه منصفانه و نظارت شده

 
استفاده از قطعات اورجینال

استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت

سوالات متداول:

بله، تمامی خدمات نمایندگی شامل گارانتی یکساله خواهند بود و چنانچه در طی این مدت مشکلی که شما برای برطرف کردن آن با نمایندگی تعمیرات تماس گرفته بودید مجددا اتفاق بیفتد کارشناسان ما موظف هستند تا بدون دریافت هیچ هزینه ای در محل شما حضور پیدا بکنند و مشکل را رفع کنند.

تمامی هزینه های مربوط به خدمات انجام شده و ایاب و ذهاب تکنسین ها زیر نظر مستقیم اتحادیه می باشد و به هیچ عنوان هزینه اضافه دیگری دریافت نخواهد شد.

پس از اولین ارتباط شما با کارشناسان ما و ثبت آدرس و اطلاعات شما در سامانه یکپارچه، ظرف نیم ساعت پس از پایان ارتباط تلفنی شما، تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و پس از هماهنگی با شما، زمان دقیق حضورش در محل شما مشخص خواهد شد. لذا کارشناسان به هیچ عنوان بدون هماهنگی قبلی به محل شما مراجعه نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *